יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 1

6.12.2000

NICE: ונשוי?
kiss: ונשוי מה?
NICE: כתבת בתעודת הזיהוי שלך כאן שאת מחפשת אינטליגנטי ושנון וגם גבוה וסקסי. ונשוי?
kiss: המצב המשפחתי לא משנה לי יותר מדי
NICE: ספרי קצת על עצמך?
kiss: ספר אתה
NICE: טוב, לבד מהצד החיצוני, אני עוסק במחשבים, חובב שירה, מוסיקה, ספורט, היסטוריה ונשים, לאו דווקא בסדר זה
kiss: נשמע מעניין. איך אתה נראה? ומה אתה מחפש?
NICE: גבוה, שיער מאפיר, ממושקף ונאה. ואת?
kiss: אני לא גבוהה, יש לי תלתלים בלונדיניים, אין לי משקפיים
NICE: בא לי ידידות ויזיזות. לא בא לי סייבר סקס
kiss: כמה נשוי אתה?
NICE: במידה מספקת, שלא ארצה להתגרש, וביחסים טובים מאוד בבית, כך שאיני מתוסכל. פשוט כמה למגעים שונים, ומלא אהבה שרוצה לתת
kiss: מגעים שונים, ברבים? אתה מרבה להתפרפר?
NICE: לא, לעתים נדירות, ובטח לא במקביל.  כשמזדמנת לי היכרות נעימה עם גברת בראש כשלי איני מהסס, אבל אין זה קורה תכופות
kiss: הבנתי
NICE: ומה תגובתך?
kiss: הואיל ואינני אשתך, דעתי נוחה מאופן התנהגותך
NICE: יופי, ובא לך להמשיך את היכרותנו בקווים כללים אלה?
kiss: לא יזיק. בינתיים לא אמרת שום דבר שהרתיע אותי. בקשר למראה – שלח לי תמונה שלך בדוא"ל
NICE: אשלח לך.  ומה לגביך? לא אמרת הרבה עד כאן. מהיכן את?
kiss: תל אביב
NICE: מזל שלא באילת, אני שם כל יום. מה בדבר קפה מחר?
kiss: מחר אני דווקא באילת
NICE: כיף לך. אז מתי שיתאים לך. שלחתי תמונה ומספר טלפון סלולרי
kiss: אני חוזרת לתל אביב ביום ראשון. מאיפה אתה?
NICE: אני חולוני, עובד בגבול תל אביב. קרוב לכל מקום. ניפגש מתי שתרצי. אשמח גם אם תתקשרי. מה את עושה בחיים?
kiss: אני מתרגמת
NICE: אני מתרגם להנאתי שירה מאנגלית לעברית. עכשיו סיקרנת אותי באמת ולא תחמקי ממני, זה דינם של אנשי -  ובעיקר נשות - ספרות. שאשלח לך משהו? אני זקוק לביקורת
kiss: אני לא מאוד אוהבת שירים, אלא אם כן נכתבו עלי
NICE: כשאכיר אותך היטב (מכל הכיוונים) אני עשוי לעשות זאת. שמי ראובן, ושמך?
kiss: היי ראובן. אני דנה. למה קראת לעצמך נייס?
NICE: על שם להקת רוק שאהבתי מאד בנעורי. והאייקון של השועל לכבוד השועל של ישעיהו ברלין
kiss: קראתי בתעודת הזיהוי שלך שאתה איש מחשבים. מה אתה עושה עם מחשבים?
NICE: מתפרנס מהם, ואפילו נהנה מהעיסוק בהם שהוא מעין עיסוק אינטלקטואלי. תוכנית מחשב היא סוג של טקסט הנתון לניתוח ופרשנות. ואיך את מבלה את ימיך?
kiss: בחלקם אני עובדת, ובשאר אני מתבטלת בנעימים עם ספרים, טלוויזיה והמחשב
NICE: והילד(ים) כמובן?
kiss: ילד חכם ומשעשע
NICE: נחמד. טוב לך בחייך?
kiss: כן, בהחלט. תשע מתוך עשר. טפו-טפו-טפו
NICE: נפלא. אני שמח. טוב לי עם אנשים שטוב להם
kiss: כמה ילדים יש לך?
NICE: שלושה, כמובן נפלאים. קיבלת את תמונתי?
kiss: כן, אתה נראה טוב, ממה שאפשר לראות
NICE: תודה, עניין של גנים וגם עבודה. אני חושב שאפרוש עכשיו, צריך לקום מוקדם מחר
kiss: לילה טוב
NICE: גם לך, שמחתי מאוד להכירך ואשמח להיות בקשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה