יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 10

16.12.2000

NICE: את יודעת ששיחות נשים על סקס הן הדבר שהכי מסקרן גברים?
kiss: כן, חבר שלי אמר לי פעם שהיה רוצה להיות הזבוב על הקיר כשאני מדברת עם חברתי הטובה
NICE: את שובבה מדהימה, ודאי שהייתי מת להיות הזבוב שעל הקיר ולשמוע מה דיברתן עליי
kiss:

"נגמלים אנו מאהבה, כמו מדברים אחרים,
ומניחים אותה במגירה
להתיישן
כתלבושות אצילים משכבר הימים".

מוצא חן בעיניי הבית הזה. אם כי אני נגמלת מאהבה אך בקושי. אגב, נרגעתי כשאמרת לי שלמרות שאתה אוהב את סקסטון ואת סילביה פלאת', אתה לא מפנטז על נשים מופרעות ואובדניות. זה תמיד מושך ומפחיד כאחד. "בטי בלו" כאלה
NICE: כן, אני סך הכל סטרייט ושגרתי בהעדפותי
kiss: גם אני כזאת, אבל יש בי התעניינות אינטלקטואלית בסטיות של הזולת. סיפרתי לך שמישהו באחד הצ'אטים ניסה פעם לפתות אותי לממלכת האדונים והשפחות?
NICE: ודאי שהייתי מת לשמוע. גם אצלי יש התעניינות כזו, אבל אף פעם לא רציתי שיקשרו אותי ואנבח ככלב
kiss: הוא סיפר לי דברים מאוד מעניינים על כך. וגם ביקרתי, כמציצה, בצ'אטים כאלה של שליטה.  פה באודיגו, מדי פעם פונים אליי עבדים שמציעים את מועמדותם. ויש אחד שקורא לעצמו
שבי-לי-על-הפרצוף
NICE: נו, ישבת לו? (כבר שאלתי אם יש דבר מה שאינך יודעת?)
kiss: לא עניתי לו בכלל. הוא היה מהעבדים
NICE: ואת מעדיפה להיות שיפחה?
kiss: מה פתאום, נראה לך שאני יכולה להיות שיפחה? אני מעדיפה שוויון. לא סובלת השפלות וכאב.
היום עוד לא אמרתי לך שאני שמחה שאנחנו מכירים
NICE: גם אני טרם, אז עכשיו. אגב מה בעניין מעמדי כזבוב? מה עשוי הייתי לשמוע אמש, לו הייתי זבוב שכולו אוזניים?
kiss: אורית תיארה לי בפרוטרוט את האירועים במועדון ההוא בניו יורק (היא הלכה עם בעלה. זה מועדון סאדו-מאזו-פטיש). וגם דיברנו עליך, כמובן
NICE: קיבלתי ביקורת טובה?
kiss: היא מאוד משעשעת, ויש לנו שפה מיוחדת בינינו. קיבלת ביקורת טובה
NICE: שפת נשים טרם נחקרה על ידי טובי הבלשנים. ובכלל, יותר כיף לכן, הנשים
kiss: יותר טוב לנו כי אנחנו מולטי-אורגזמיות. כאן באמת יש לנו יתרון
NICE: קיבלתי עכשיו דוא"ל מגברת שהכרתי כאן, והיא מספרת לי על הפעם הראשונה עם גבר אחר, אחרי 20 שנות נישואין
kiss: מעניין. צריך להיות מוזר, אחרי 20 שנה, מגע אחר
NICE: בשלב מסוים חשבנו שזה יהיה אני, אבל לא יצא, ונדמה לי שהשני עדיף במקרה זה.
הוא היה מאוד סבלני, בילו שעות במלון עד שהגיעו למיטה
kiss: אתה מצטער שלא יצא?
NICE: לא ממש, היה לי חלק בזה, כי את הסייבר הראשון אני עשיתי לה. היא נחמדה ורציתי שיהיה לה טוב בחיים. את יודעת,  אני יכול לזכור דברים מלפני עשרות שנים
kiss: אילו דברים?
NICE: זיונים שהתחבבו עלי במיוחד
kiss: גם אני. יש לי רפרטואר כזה, שמורכב מקטעים נבחרים, רסיסים, שביבי זיונים, של כל הזמנים
NICE: כמה את מוכנה לומר לגבר מה עליו לעשות, ובאיזה שלב אין טעם לומר מה שאינו מובן ממילא?
kiss: אתה מתכוון במיטה או בכלל?
NICE: במיטה ובכלל
kiss: כי זה לא אותו דבר, במיטה ובכלל
NICE: במיטה את מוכנה להתאמץ יותר או פחות?
kiss: להתאמץ במה?
NICE: להסביר, להדריך במילים
kiss: באופן כללי, בחיי הנישואין שלי, היינו מדברים, והייתי כותבת לו מכתבים, אבל זה לא ממש עזר, כידוע
NICE: התכוונתי כיצד את מרגישה עם עצמך. לגביי חיי הנישואין, אולי מצאת פתרון מעשי?
kiss: במיטה אני מסבירה ומבקשת רק אם קיבלתי את הרושם שזה יתקבל ברצון. אבל במשך שנים לא חשבתי שזה אפשרי בכלל
NICE: זה חלק מהחינוך הדכאני של נשים
kiss: כמובן, הכי כיף זה כשלא צריך להגיד. אבל זה נדיר
NICE: מאידך, לעתים בא לדבר על פנטזיות, וגם לבקש דברים, לשם כך צריך המון אמון והכרה הדדית
kiss: נכון. וההכרות דרך האינטרנט מקצרת תהליכים
NICE: את זה הוכחנו. חשוב לי להאזין לפרטנרית שלי למין, ושהיא תאזין לי. אם ההתעלסות היא סוג של דיאלוג, אז כל אחד יכול להשמיע ולשמוע בכל השפות בהן אנחנו נוהגים לדבר
בסוגי דיאלוג אחרים. אני מאוד אוהב להשמיע לאהובתי מה גורם לי הנאה באמצעות
האיבר שלי, מילים אינן נחוצות, הוא בהחלט מסוגל להתבטא בלעדיהן. גם האיבר הנשי יכול לדבר
עם היד או הלשון המלטפות אותו, ונחמד גם שיד אהובתי מדריכה אותי לטריטוריות
האהובות עליה. צריך רק להאזין
kiss: ודיבורים ממש?
NICE: מובן שלדיבורים ממש יש ערך אחר. החלפת פנטזיות כשעושים אהבה היא אחד העיסוקים המגרים שאני מכיר, וגם הדרכה מילולית, "תעשה כך, תמצצי פה". יש בזה הבעת אמון בין השותפים לעונג. בדיבורים אני חושף את המקומות האינטימיים ביותר בגופי, את עינוגיי הפרטיים ביותר, אני אוהב לדבר כשאני רוצה להביע את אמוני באהובתי ולמשוך אותה להביע בי אמון דומה. ההאזנה היא לשפת הגוף והפה
kiss: אז אנחנו בסדר
NICE: ועוד איך. אגב, ביקרתי באתר האינטרנט של המועדון הניו-יורקי. נראה מעניין. מה עשו שם ידידיך?
kiss: הסתכלו, בעיקר. היא תיארה לי שורות של גברים מאוננים, גברים מלקקים כפות רגליים של מישהי, בחורה מצליפה במישהו
NICE: מה פרוש בעיקר, מה חוץ מבעיקר?
kiss: הם גם התמזמזו זה עם זו, אבל לא באופן גלוי
NICE: אני מת על זה
kiss: גם אני. זה מדליק
NICE: איך הם הצליחו להתאפק?
kiss: (אני הייתי מסתגרת איתו בשירותים. כלומר, לא ספציפית איתו)
NICE: יש שירותים משותפים? את עשית זאת פעם?
kiss: כן, בבוננזה.  מה הזמן הכי ארוך שהיית בלי סקס?
NICE: בלי אשה או בלי עצמי?
kiss: בלי אשה
NICE: בערך שנה, כשהייתי חייל שבור לב מחברתי הראשונה. מאז - מעולם לא יותר מכמה ימים.
בוננזה זה פאב? עם מי?
kiss: בוננזה היה פאב פופולרי בבן יהודה פינת טרומפלדור. היינו (חברי ואני) מבלים שם בימי שישי אחר הצהריים, אחרי שתיית בירה ואכילת צ'ולנט אצל אלימלך - מקום בדרום תל אביב
NICE: בוננזה לא זכור לי, עם מי זה היה?
kiss: חבר שהיה לי אז. בשלב מסוים אני עמדתי על מכסה האסלה הסגור (אז עוד לבשתי חצאיות)
NICE: אני זוכר משהו. גרתי בבן יהודה 112, ושם היו המון נשים (חבל שלא יכולתי להציץ לך)
kiss: רקדנו, ושתינו, אז מפלס החרמנות גאה
NICE: מה קורה עוד עכשיו? את חרמנית?
kiss: הדיבורים האלה משעשעים אותי למדי. אילו היית פה היית מרגיש את האפקט
NICE: חבל שאיני, הנה הזדמנות לתאר במילים
kiss: אני רואה שאתה רוצה ליהנות מכל העולמות...
NICE: אשתי עומדת לשוב מהצגת תיאטרון, אז לחזור על אירועי אתמול הטלפוניים לא נוכל
kiss: אפשר להמשיך לעסוק בתיאוריה
NICE: כשאת יושבת ניתן להשחיל יד לתוך מכנסיך? כן, זה אני, הרוצה ליהנות מכל העולמות (שניים למעשה)
kiss: (אפשר להשחיל יד, אלא אם כן מדובר בג'ינס צמודים מאוד) ואתה דווקא מוצא חן בעיניי
NICE: כמו שאני?
kiss: כן, כמו שאתה. אלא אם כן יש לך דברים בלתי חביבים חבויים בשרוול. תרגמתי בינתיים שיר אחר של ליאונרד כהן. תגיד לי מה דעתך:

רקדיני עד סוף האהבה

רקדיני ליופייך בכינור של להבים,
רקדיני מהפחד, עד אראה חוף מבטחים,
שאיני כעלה של זית, היי לי כיונה,
רקדיני, עד סוף האהבה.

הו, תני לי את יופיך לראות באין עדים,
תני לי להרגיש אותך כעל נהר בבלים,
התווי לי בגופך את הגבולות שרק אדע,
רקדיני, עד סוף האהבה,
רקדיני, עד סוף האהבה.

רקדיני אל החתונה, רקדיני עוד ועוד,
רקדי אותי בנועם ורקדי אותי מאוד,
כי שנינו כאן ממעל לה ושנינו מתחתה,
רקדיני, עד סוף האהבה.

רקדיני לקולות הילדים שלא נולדו
רקדיני דרך נשיקות שווילונות חרכו,
הקימי אוהל מחסה, גם אם כל חוט נקרע,
רקדיני, עד סוף האהבה.

רקדיני ליופייך בכינור של להבים,
רקדיני מהפחד, עד אראה חוף מבטחים,
געי בי בידך עכשיו, או געי בי בכפפה,
רקדיני, עד סוף האהבה.
אני לא מאמינה שגרמת לי להתחיל לתרגם שירים
NICE: מאוד יפה, אבל אני צריך לצאת. תכעסי אם אעזוב קצת?
kiss:  אצטער, אבל מובן שלא אכעס. נשיקות
NICE: אני הולך עכשיו, לילה טוב ונעים לך, חישבי עלי
kiss: אני אחשוב עליך כשאלך לישון. חלומות מתוקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה