יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 11


17.12.2000

NICE: ערב טוב יקירתי. תכף הולך לישון. אולי תספרי לי סיפור ערש? אגב, ראיתי כאן מישהי בשם יעלי שמציעה סקס להמונים
kiss: אז אתה רוצה שיעלי תספר לך סיפור?
NICE: קנאית, היא ממילא אינה חוזרת אלי
kiss: אהה - זה אומר שפנית אליה!  אגב, זה אתה סיפרת לי על בחורה כאן באודיגו שמחפשת "אונס קבוצתי"?
NICE: לא, זה מאהב אחר, אבל נשמע לי מעניין. וזה מעבר לשליטתי
kiss: מה מעבר לשליטתך?
NICE: כל הקשור בנשים. זה ציטוט של ג'ון מלקוביץ' ב"יחסים מסוכנים". אני מרגיש מעין אחדות גורל איתו
kiss: רגע, אולי אני אספר לך על איתן, היזיז שלי, רק כדי שנוכל לשים את זה בצד. מעניין אותך לשמוע?
NICE: כן אם את רוצה לספר. מעניין למה אני סקרן לשמוע על מאהביך הקודמים, אבל זה גם גורם לי נקיפות של קנאה
kiss: אולי מפני שאיכפת לך ממני? ואל תדאג, יקירי, זה הם שצריכים להתקנא בך.  שמת לב, אגב, שתוך פחות מחודש דיברנו יותר ממה שזוגות מסוימים מדברים כל חייהם?
NICE: כן, אני מניח שזה מפני שאיכפת לי. בעניין הדיבורים - גם אני חשבתי על כך. אנחנו דברנים נהדרים, שנינו, ואני אוהב את זה
kiss: אספר בקצרה: הוא היה חבר שלי, ואחד הזיונים המוצלחים ביותר, אבל לא היינו מאוהבים. ואחר כך הוא רצה להוליד ילד משלו. אז נפרדנו, והוא התחתן. אבל לא ויתר עלי. אז כשיש לנו פנאי וחשק...
NICE: זה מזכיר קצת אותי?
kiss: מה מזכיר אותך?
NICE: היזיז, במובן מסוים לא?
kiss: אני לא רואה באיזה מובן הוא מזכיר אותך
NICE: נראה לי שנגעתי בנקודה רגישה
kiss: אני פשוט לא רואה דמיון. לא נקודה רגישה. אפשר לדבר על זה חופשי
NICE: גם אני נשוי, ודלוק עליך
kiss: אבל אתה לא היית חבר שלי קודם. זה היה דומה אילו היינו חברים והיית מתחתן עם אשתך ואז ממשיך להתראות איתי
NICE: אני לא בטוח שבעקרון זה משנה
kiss: זה משנה מבחינת הרגש. איתו זה עכשיו סקס טהור
NICE: קל לך להתקשר יותר אלי?
kiss: "קל" לי להתקשר אליך, תיאורטית. כן, מאוד
NICE: למה, אם מותר לשאול?
kiss: כי הראש שלך מוצא חן בעיניי, וכי מתאים לי עכשיו להתרגש
NICE: את נפלאה. סקס טהור היה לי לפני שנים רבות
kiss: זה מפחיד אותנו?
NICE: מה מפחיד?
kiss: שאני לא מחפשת סקס טהור עכשיו? (איזו שיחה לבנאדם עייף ומותש... )
NICE: ממש מתיש. לא כי גם אני לא מעוניין בזיונים לשמם, אני מאמין שאיכשהו נדע לתחום את החיבה ההדדית
kiss: ולחשוב שהשיחה הזאת התחילה כסיפור ערש קליל….
NICE: חוץ מזה לדעתי אין זה סקס טהור כי זה את ואני. יש בינינו משהו כי זה אני (ואת). וזה בסדר, ממילא תכף אפרוש וראשי מלא מחשבות טובות
kiss: מחשבות טובות עלי?
NICE: בהחלט עליך ועלי
kiss: זה טוב, מחשבות טובות. מוצאת חן בעיניי ההרגשה
NICE: אז בהרגשה טובה ניפרד ללילה
kiss: (סקס טהור היה בזבוז, במקרה שלנו)
NICE: בדיוק כך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה