יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 12


19.12.2000

NICE: איפה את יקירתי?
kiss: הנני יקירי. מה שלומך?
NICE: איפה נעלמת לי, איזו חרדה
kiss: מה חרדה, מי חרד? הכל בסדר
NICE: חיפשתי אותך כל אחר הצהריים (ההרגל, כנראה)  ולא מצאתי, התחלתי לדאוג. את חושבת שזה היה קריז?
kiss: היה לי מאוד כיף איתך הבוקר
NICE: ולי איתך, אוהב בך כל סנטימטר מרובע
kiss: הייתי במכון כושר, סליחה שלא ליוויתי אותך בדרך הביתה
NICE: זה לא נורא, אבל דאגתי שמא החלטת לעזוב אותי
kiss: מה פתאום? זה אתה שמתלבט ומתייסר. אני זורמת עם זה. זורמת בעונג רב
NICE: כי לא מצאתי אותך, ונזכרתי שאמרת שכאשר תחליטי לעזוב, תעשי זאת בעדינות
kiss: אויש. לא הייתי במחשב אחרי צהריים. שיחקתי עם גיל וראינו יחד סדרות בריטיות
NICE: אני מאהב חרד
kiss: אל תדאג. אני שמחה בך
NICE: טוב אירגע לאט לאט. בבוקר, כבר במונית בדרך לעבודה, רציתי להגיד לנהג שיסתובב ויחזור אליך
kiss: אולי פעם יהיה לך יום חופש מהעבודה ותוכל לבוא אלי ליום שלם. עם כל הכיף שבתמציתיות וזמן האיכות, זו חוויה אחרת לגמרי
NICE: אני יודע, אהובתי
kiss: ואתה תגלה בעצמך את כל הגיאוגרפיה הספציפית שלי (ולהפך). את הדקדוק הפנימי שלי אתה כבר מכיר למדי
NICE: כן, הבוקר היה שיעור מאלף בדקדוק הפנימי, הנוזל, הרוטט, המטרף
kiss: אהה! אבל זה עדיין הגיאוגרפיה (תת קרקעית). הדקדוק הפנימי הוא בראש שלי
NICE: נכון, אני קצת איטי הערב
kiss: ואני שמחה שאנחנו טעימים לנו. ושוב אמרת לי שאני שקטה, לעומת אשתך הרועשת...
NICE: נכון, אבל הפעם הרגשתי היטב מה קורה
kiss: ואתה לגמרי שקט
NICE: נכון. למעשה זה לא מפריע לי כאשר אני יודע מה קורה. אגב, גם אשתי הייתה שמחה אם הייתי רועש יותר
kiss: אוקיי. אז גם שיעור בהבנת הנקרא של הקולות השקטים
NICE: יש שיר של אן סקסטון על זה?
kiss: הבנת הנקרא של הקולות השקטים? לא, אני לא מכירה שיר כזה שלה
NICE: אז נצטרך לכתוב לבד
kiss: אתה יכול לבנות שיר מהמשפטים שלי. אולי בעצם אכתוב אותו בעצמי ואשלח לך. אגב, גיל שאל אותי היום אם התנשקתי איתך
NICE: מסוכן, מה?
kiss: אמרתי לו שכן. אז הוא שאל אם נשיקה צרפתית
NICE: נו?
kiss: אמרתי לו שכן, אבל שלא ישאל אותי שאלות מפורטות, שיסתפק בזה שאני שמחה
NICE: איזו אמא נחמדה
kiss: (הוא רוצה לראות אותי מתנשקת ומתחבקת עם גבר. הוא נורא אהב לראות אותי עם חבריי הרווקים). יותר מזה אני מניחה שהוא לא מעז לדמיין, ומוטב שכך
NICE: אוףףףףףףףףף
kiss: למה אוף?
NICE: כי אני לא אוכל לתת לו את זה
kiss: קראתי שבריא שילדים רואים איך מבוגרים אוהבים. המסכן שלי מקבל מעט מאוד דוגמאות לכך במשפחה שלנו
NICE: אבל נמנע ממנו גם חזיון השנאה
kiss: נכון. לא שהיתה אי פעם שנאה ביני לבין בעלי לשעבר
NICE: התעייפתי
kiss: כבר?
NICE: תלווי אותי מחר בדרך לעבודה בטלפון?
kiss: בחפץ לב. גם בחלומות, אם תרצה
NICE: את חסרה לי (בחלומות גם אם לא ארצה)
kiss: נשיקות... ואל תדאג
NICE: איני דואג, סתם מלנכולי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה