יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 15

20.12.2000

NICE: מתחשק לי להודיע מחר בעבודה שאני חולה ולבוא אליך לאי. אבל כנראה אלך לעבודה בכל זאת. (במקום מאהב עם ייסורי מצפון ביחס לאשתו, בחרת לך אחד המתייסר בגלל עבודתו)
kiss: מצפון זה דבר שאני אוהבת בגבר. על הקטע של הייסורים אפשר לוותר.
אולי צריך לשקול שוב את האופציה האפלטונית? אגב, אתה יודע שמכתבים ששלחת מהמחשב בעבודה לא כולם הגיעו?
NICE: איך את יודעת כמה שלחתי?
kiss: אני כמובן לא יודעת כמה שלחת. אבל קיבלתי מכתב שהתייחס למכתב אחר, שאותו לא קיבלתי
NICE: יתכן שמרוב חיפזון אני מוחק במקום לשלוח. הדוא"ל אצלנו בעבודה עדיין די נסיוני, אז יתכנו באגים. ביקרת כבר בצ'אט של אתר קלין-שיטס?
kiss: סיפרתי לך, כשהיה לי החבר ההוא מארצות-הברית, לפעמים היינו "יוצאים לבלות" – במקום לדבר כל הזמן רק שנינו בצא'ט, להיות יחד בצ'אטים פומביים. זה היה משעשע קמעה. וגם היו נוצרות בעיות של קנאה, אי הבנות, מריבות, כמו בחיים
NICE: סיפרתי לי שביליתם מעל ראשי כולם. אני מעדיף לבלות איתך לבד במיטתך
kiss: מעל ראשי כולם היה בהתחלה, בצ'אט הכללי שבו הכרנו. אחר כך, גם כשכבר נולדו האמצעים לצ'אט פרטי, היינו לפעמים בוחרים דווקא להיכנס לצ'אט רב משתתפים. כמו ללכת לפאב
NICE: ואז מתעללים באחרים…. מפחיד מה היה קורה אילו היינו נפגשים ונגעלים זה מזו
kiss: אבל אתה ואני לא הספקנו לדבר הרבה לפני שנפגשנו, ובטח שלא התאהבנו, אז גם אם היינו נגעלים זה מזו, זה לא היה נורא
NICE: את כל כך רציונלית
kiss: זאת לא סיבה לא לאהוב אותי
NICE: מסתבר כך, גם אני די רציונליסט. אני קורא עכשיו על ג'ון הולמס, שחקן הפורנו ההוא עם הזין הענק. את חושבת ש- 35 ס"מ אפשר להכניס למקום כלשהו?
kiss: לא למקום שלי, תודה רבה. אגב, אתה רוצה לבוא אלי מחר?
NICE: רוצה, איזו שאלה. אני מהסרט "רוצה אבל מפחד"
kiss: אז סתם נאכל שוב יחד צהריים
NICE: מי יודע, אולי אבוא
kiss: לא אדיח אותך (אלא אם כן אתה מבקש להיות מודח)
NICE: בעניין הולמס, אני לא זוכר ששאלתי, אבל אשאל מה שאף פעם לא שאלתי, איך שלי?
kiss: דווקא שאלת אותי הבוקר, בדוא"ל. שלך בינוני ונחמד מאוד
NICE: לא זכור לי ששאלתי. ענית?
kiss: לא עניתי. שאלתי אם אתה רוצה שנדבר על זה כאן ועכשיו, אמרת שלא
NICE: כך תיארתי לעצמי, מילא, כנראה גדול יותר כבר לא יהיה
kiss: אל תגיד לי שאני הראשונה שאתה שואל אותה את השאלה הזאת
NICE: זה נכון, אז אפשר להרחיב בנושא? או להאריך בו, או שניהם
kiss: אפשר, בטח
NICE: דווקא כן, אף פעם לא היו תלונות, אז כנראה שהתביישתי
kiss: למה שיהיו תלונות? מבחינתי, בהקשר זה, בינוני הוא טוב מאוד
NICE: נגיד שלא טוב לפרטנרית, או משהו כזה
kiss: רגע, שאני אבין: אתה רוצה לדבר לעומק על נושא הגודל?
NICE: אני רוצה לדבר לגודל על נושא העומק….
kiss: היה לי פעם חבר גדול במיוחד, והיו תנוחות שלא יכולנו לבצע.
NICE:  כלומר, היה נשבר לו הזין?
kiss: ואפילו בתנוחה המיסיונרית החביבה, הוא צריך היה לשלוט בעוצמת ההדיפה. בקיצור, זה רק נראה יותר מרשים, זה לא באמת עוזר
NICE: כן שנינו עצלנים, לכן פיתחתי את השימוש באיברים אחרים, אבל גם מטעמים נוספים
kiss: אתה חושב שזה מעצלות? אני לא חושבת שאני עצלנית בהקשר זה. פשוט יותר נעים לי להרגיש עלי משקל
NICE: בסדר, אין לי שום טענה, אוהב אותך בכל תנוחה
kiss: (אני אוהבת מאוד גם את השימוש הנאה שאתה עושה באיברים האחרים, כידוע)
NICE: אני מאוד אוהב כך, כשאני גורם הנאה אני מתגרה באופן אופטימלי, או מקסימלי, וגם איני חושש לגמור מהר מדי
kiss: האם אתה משתמש בחופשיות במלה עם האלף?
NICE: המילה שאחריה ו'?
kiss: כן
NICE: ודאי, מדוע לא?
kiss: אין לי בעיה עם זה, לא אמרתי שצריך לא. זה רק קצת מבלבל אותי (ואני איהנה שבעתיים, לדעת שזה האפקט עליך). אני שמחה שאתה איתי, ביותר מאופן אחד
NICE: אפשר לפרט?
kiss: התכוונתי שלא רק כאן במחשב, אלא בכניסתך לעולם שלי
NICE: moi aussi
kiss: ועוד לא התפעלנו מצרפתיתנו....
NICE: אני בוגר אליאנס, כך שאין ממש מה להתפעל. ומה בעניין המילה ההיא עם הא'?
kiss: רציתי לדעת אם אתה משתמש בה בחופשיות, בניגוד לשימוש מדויק
NICE: איני מבין את ההבדל
kiss: אז לא משנה
NICE: למה, זה מעניין, הסבירי לי בבקשה
kiss: זה קצת מבלבל אותי כשאתה משתמש בחופשיות בצירוף "אוהב אותך". האם זה תרגום של I like?
NICE: כן השפה, המילים שוב. אני למעשה יותר מאוהב בך. קרוב יותר לI like you a lot- (אני חייב להודות, חשבתי שהתכוונת לאורגזמה, המילה עם הא')
kiss: זוכר שדיברנו על זה בהתחלה?
NICE: על מילים, אהבה והתאהבות? כאן משתמשים חופשי במילה, חומד
kiss: מבחינתי, שאני אבטא את הצירוף הזה, "אוהבת אותך", זה ממש מחייב
NICE: מובן ומקובל עלי. האם "יקרה לי" טוב יותר?
kiss: מה זה "כאן"?
NICE: באודיגו לפחות, ואיני אוהב את הביטוי הזה
kiss: כן, אולי נעזוב את זה. אני רצינית להחריד עם המילים האלה
NICE: הבנתי זאת, ואני צריך להיזהר ברגשות של אחרים
kiss: כן, אתה צריך. מפני שאתה הרי יודע, שאני רוצה להתאהב
NICE: אז מה לעשות?  או מה לא לעשות?
kiss:  ואתה גם יודע, כי אמרתי לך, שאני זהירה בהתאהבות
NICE: אז בבקשה נא להפעיל את כל המנגנונים, אולי זה יעזור. נעזוב בינתיים. אז חייכי אלי
kiss: מחייכת אליך. אתה נרדם?
NICE: אני חושב שעולה לי חום, אני אכנס למיטה ואפסיק להציק לך להיום. איך הרגשת?
kiss: שמתי לב. תרגיש טוב. אני כבר אציק לעצמי, זה בסדר. עולה לך החום בגלל השטויות שלי. ביי
NICE: טוב, אז חיוך וחיבוק בלי מילים ובלי מיקרובים. ואלה כלל אינן שטויות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה