יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 16


22.12.2000

kiss  : היה לי יום נפלא, ואתה יכול לעשות אותו עוד יותר נפלא. סמן לי כשאתה מחובר לאודיגו. אני מקווה שאתה מרגיש טוב יותר. שבת שלום
NICE: היי, מה נשמע בערב יום שישי?
kiss: סתם
NICE: את עצובה?
kiss: לא עצובה
NICE: אז מה קורה?
kiss: כלום. איך בילית?
NICE: דנה, מה קורה? אני ביליתי בבישולים, שתייה ואכילה, שום דבר מיוחד
kiss: אתה בישלת?
NICE: אני בעיקר שימשתי שוליה
kiss: שוליית הקוסמת?
NICE: משהו כזה. דנה, התאוששי בבקשה
kiss: היה לי עכשיו קטע מעצבן. אני מתאוששת
NICE: רוצה לספר לי?
kiss: לא כל כך, כי זה קשור בך. אני אסתדר עם זה בעצמי, לדעתי
NICE: משהו שאני עשיתי?
kiss: לא משהו שעשית, אחרת אני מקווה שהייתי אומרת לך
NICE: די, דנה, ספרי לי בבקשה
kiss: אין מה לספר. פשוט רציתי מאוד לדבר איתך ולא יכולתי, כי לא היית באודיגו ולא התקשרת. אני הרי לא יכולה להתקשר אליך. ניסיתי לשלוח לך גלים טלפאתיים שתתחבר, וזה לא עזר. ואז התעצבנתי על עצמי שזה מעצבן אותי. קשקוש שכזה
NICE: אז דברי איתי עכשיו, אני פה
kiss: זה לא היה דיבור בנושא ספציפי. אולי היה עדיף שהייתי הולכת לישון. או שתדבר אתה. אני לא נשמעת כל כך טוב.
NICE: חששתי ממשהו כזה. גם אני שקט למדי עכשיו
kiss: ממה חששת?
NICE: בעקבות השיחה על האות א'
kiss: לילה טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה