יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 2

9.12.2000

NICE: אהלן, שמעת חדשות?
kiss: חזרתי מאילת לפני חצי שעה. מה קרה?
NICE: ברק התפטר, הולכים לבחירות רה"מ עוד חודשיים
kiss: וואו. אז זה מטרפד את ביבי. הנה, אני רואה עכשיו בטלוויזיה
NICE: נראה שכן, והלוואי שכן. איך היה באילת?
kiss: היה מצוין באילת, אבל ירד גשם. אתה מתאר לעצמך? פעם ראשונה שנסעתי עם גיל, הבן שלי, ונהניתי. הוא כבר ילד גדול
NICE: אני מבקר עכשיו באתר שלך. את כותבת ארוטיקה?
kiss: כשמבקשים ממני יפה. למה?
NICE: כי אני אוהב לקרוא ארוטיקה, לעתים אני מנסה לכתוב, ויש לי כתובת של מגאזין לא רע, CleenSheets.com.
חוץ מזה אשה שכותבת ארוטיקה מדליקה אותי
kiss: אתה אוהב את Nerve, את Salon? (אם כך אז יש סיכוי שאני אדליק אותך)
NICE: נראה כך
kiss: נראה
NICE: ראיתי ששמת לינק לאתר של ספרות ארוטית. יש שם סיפור שלך?
kiss: כן, יש שם סיפור שלי.  מצאה חן בעיניך התמונה שלי?
NICE: מאוד. גם לי יש סנטר מחודד משהו ויש אומרים שזה סימן לעקשנות. איפה הסיפור שלך?
kiss: יופי. אשלח לך את הסיפור בדוא"ל. בעניין העקשנות, מודה באשמה
NICE: היתה לי אהובה רוסיה. נסענו פעם למורתה לציור, וכולן שמחו על הדוגמן שצנח לפתע. אחר כך שאלתיה מה אמרה מורתה, והיא השיבה שהמורה הזהירה אותה שעוד תרגיש את חדות הסנטר שלי.
אגב, את זוכרת שאני נשוי? ראיתי בדף שלך שאת מחפשת אהבה. זה נפלא אבל אני מוגבל, את יודעת
kiss: בעניין האהבה - אני אמשיך לחפש, ברשותך, כי לא ויתרתי על זה. אם כי החיפוש שלי מאוד פסיבי, כמו שאולי הבחנת
NICE: אין טענות, אם כי גם אני איני מוותר עליך. ומדוע פסיבי? נמאס לך מהגברים באודיגו?
kiss: לא, פסיבי זה אומר שאני לא פונה לאנשים, אבל אני כאן. זה כמו לקנות כרטיס למפעל הפיס (לפי הבדיחה)
NICE: מה, רק באודיגו?
kiss: באודיגו, ויש לי את האתר הקטן הזה, ואני רשומה בשניים-שלושה אתרי היכרויות. אז לפעמים אני מוצאת גם אהבה
NICE: ואם נמצא חן זה בעיני זו ,תאהבי גם אותי קצת?
kiss: אתה אהיב? האמת, שאני בדרך כלל מתאהבת במי שמתאהב בי קודם. פחדנית
NICE: כנראה נפגעת בעבר. האם אני אהיב? אין הנחתום מעיד על עיסתו
kiss: בעלי לשעבר התאהב בי ממבט ראשון (וזה לא שאני סינדי קרופורד)
NICE: שאשלח לך תרגום משלי?
kiss: תרגום של שיר?
NICE: כן
kiss: נפגעתי מאהבה פעם אחת, ובענק, כשהייתי צעירונת. תשלח לי את התרגום באימייל ואקרא את זה מחר
NICE: אני מתאהב לעתים ראשון, אבל גם משיבות לי אהבה. ומי לא נפגע? ואת לבי לא שברו? ואולי בגלל זה איני מהסס להתאהב למרות שאני נשוי?
kiss: אני מאמינה שזה קורה כשלמישהו יש תמונה מדויקת מאוד בראש, ומישהי או מישהו מתלבש בדיוק לתוכה
NICE: אה, את אפלטונית, מאמינה באידיאות
kiss: אחרת מבט ראשון די לא הגיוני. אני דיברתי על התאהבויות ממבט ראשון. זה באמת כמו משל המערה. לי אין תמונה מדויקת בראש
NICE: כן, זה נשמע הגיוני. בפעם קודמת שהתאהבתי זה היה ממבט ראשון. ראיתי שיער בלונד אדום מלא וקצר משתולל על ראש תזזיתי וזהו זה
kiss: נו, זה צריך להספיק באמת
NICE: דיוטימה בסימפוזיון מסבירה זאת במדויק.  גם לי אין תמונה מדויקת בראש, אבל כשאני רואה, אני נדלק, קשה להסביר. אוקיי, אז ראינו ששנינו משכילים. תשמעי, בואי נעשה עסק. את תני לי אהבה, ואני אספק לך נושאים לסיפורים ארוטיים
kiss: אני גם מודעת לעובדה שיש אהבות ש"גדלות עליך" בהדרגה. מאז שלמדתי את זה, הרחבתי את רפרטואר האהבות שלי
NICE: הדגימי ופרטי
kiss: מישהו שעבד איתי ובכלל לא היה הטיפוס שלי, היינו רק ידידים והיינו יוצאים יחד לשתות אחרי העבודה. ואז יום אחד זה קרה. והוא היה אחד המאהבים המשובחים ביותר שלי (נוסף על היותו ידיד טוב)
NICE: אני שמח, ואשמח להתקרב לרמתו
kiss: רגע, אני הולכת לעשות לי קפה
NICE: טוב, אני אצא לעשן
kiss: אויש. הוא מעשן
NICE: רק במרפסת, מעט, בערב, ואם אינך רוצה לא תראי אותי מעשן כלל, גם לא אחרי
kiss: לא אקלקל לך את האחרי (אם אכן יהיה לפני...). אני עישנתי הרבה והפסקתי לפני שנים. עכשיו אני לא מעשנת - ועגלגלת יותר. עושה נפלאות לחוש הריח
NICE: אשמח אם יהיה לפני, ולמעשה איני זוכר את הפעם האחרונה שעישנתי אחרי, כך שאין מצדי כל מניעה
kiss: אוקיי.  אז מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי?
NICE: ראשית אני עובד המון שעות. בעת האחרונה אני בעיקר קורא ומאזין למוסיקה  ומתרגם שירה
kiss: ואיך נשאר לך זמן לפעילות מחוץ לנישואין?
NICE: אין לי מושג. למעשה איני מרבה בכך, אבל כשאני מתאהב אני מוצא את מעט הזמן. בפעם האחרונה זו היתה גברת שעבדה איתי, אז בילינו המון יחד בתוך ים של רכילות, נשיקות לוהטות בחדר המדרגות וכו'.
קיבלתי בינתיים באימייל את הסיפור שלך. מעיון חטוף זה נראה מדליק. אקרא אחר כך ואספר לך מה עשה לי. אם הסיפור יגרה אותי, הוא יילך איתי מן הסתם למקלחת הבוקר
kiss: אלא אם כן טעמינו שונים מאוד, קשה להניח שתישאר אדיש אליו. הסיפור הזה נכתב כמשימה במסגרת משחק אמת או חובה וירטואלי
NICE: איך משחקים אמת וחובה באינטרנט?
kiss: אמת או חובה זה פשוט, כמו שאתה מכיר מהילדות. צריך לומר את האמת, או לבצע משימה כלשהי שקשורה בחיים האמיתיים, או באינטרנט. למשל, פעם בצ'אט נתתי למישהו משימה לפתות מישהי אחרת ולצטט לי את השיחה ביניהם. ויש גם משחק אמת או שקר - אתה אומר לי שני משפטים על עצמך, רק אחד מהם אמיתי, ואני צריכה לנחש איזה. כמו שהיה בתוכנית של אמנון לוי פעם
NICE: אוהו, אף פעם לא שיחקתי. אבל בשלב כלשהו צריך לגלות את האמת. אשמח לנסות, אצטרך לאמץ את דמיוני.
אבל ספרי לי עוד עליך
kiss: אני אספר לך כל מה שצריך, אם נתיידד מחוץ למחשב. אם לא נתיידד - אתפוגג בחזרה לתוך המחשב
NICE: איך נעשה זאת?
kiss: פגישה עסקית בבית קפה/מסעדה באיזה בוקר/צהריים?
NICE: מהטקסט הזה אני מבין שאת בעצם רוצה להתיידד מחוץ למחשב. מצידי, בהחלט, מתי שנוח לך
kiss: אני יכולה גם להישאר בתוך המחשב, אם כך מחליטים. אתה זקוק לידידה אפלטונית?
NICE: הנה שיר שתרגמתי, תגידי מה דעתך

אם בדירתי חפצת, מוזמן הנך  
אבל, דבר אחד שיובן מראש:  
הספרים נותרים ברשות עצמם.
               
אם זרועות הכורסה עוטפות אותך            
יכולות הן להניח לך, 
את האוויר יצורו כאילו היה גוף 
               
את כספך איני רוצה, רצוני       
בהילה של תשומת לב             
כלהבת הנר בעת נאכל,          
               
כוונתי לסוג יראה     
הווה בחלל שבינינו---              
לא גג אלא שדה כוכבים.         
-ג'יין קופר

kiss: יפה מאוד. אולי פעם תתרגם את I'm Your Man של ליאונרד כהן
NICE: ידידות אפלטוניות יש לי המון. משום מה אני אהוב הנשים. גברים כמעט ולא. בא לי על מאהבת לא אפלטונית
kiss: גם אני מעדיפה. אבל יש לי מקום לכל מיני פונקציות
NICE: גם לי יקירתי, יש מקום
kiss: בן כמה אתה?
NICE : 45, בעצם מתקרב ל-6. סביר?
kiss: בהחלט. מוזרויות?
NICE:. אם את מתכוונת לקשירות מכות וכו', ממש לא, אני אדם מאוד עדין, כלומר אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל המינימום.
ואת?
kiss: אני סטרייטית ביותר, ואני שמחה לשמוע מה שאמרת
NICE: ראיתי גם זאת בתמונתך: עיניים חמות ואינטליגנטיות. החולצה מאוד יפה, אבל מצניעה את מה שמתחיה (אני יכול לדמיין זאת)
kiss: איפה בני ביתך עכשיו ואיפה המחשב שלך?
NICE: המחשב בחדר עבודתי ואני לבד. אשתי קוראה בחדר די מרוחק. מיכל ישנה, מיכאל על המחשב שלו, וערן החתיך במסיבה
kiss: רוצה שאתקשר אליך?
NICE: סתם לפטפט, או משהו אחר?
kiss: סתם לפטפט. מה זה משהו אחר?
NICE: מוחי המלוכלך, מת שכן, אבל לא ארגיש בנוח. לעומת זאת אשמח מאוד מחר במשך היום, ואוכל גם להתקשר אליך. אגב, בגלל שיחתנו אני מתעלם מכמה אנשים כאן באודיגו. מצפונאי דבילי
kiss: לא התכוונתי לשום דבר פרוע במיוחד, רק שנשמע את הקול שלנו, אבל זה סובל דיחוי
NICE: כתבת בתעודת זיהוי שלך שאת אוהבת את ג'ון אירווינג. איזה ספר שלו אהבת ביותר?
kiss: "מלון ניו המפשייר" אני חושבת. אם כי אני אוהבת מאוד גם את "גארפ" ואת "תקנות בית השיכר", ובאחרונה קראתי גם את "תפילה לאואן מיני" ואהבתי
NICE: אני אוהב אותך, קלעת בול לטעמי. כדאי לנסות גם את Setting the Bears Free
kiss: קראתי שוב את "מלון ניו המפשייר" אחרי "תפילה לאואן מיני" ופתאום גיליתי את מוטיב בובת החייטים שחוזר בשני הספרים, ואת הילד שאינו גדל
NICE: קראתי אותם מזמן. את כנראה יותר חודרת ממני בטקסטים ספרותיים, אני אוהב נשים כמוך, למען האמת אפילו כידידה אפלטונית
kiss: יופי. אז אם לא נמצא חן בעינינו פיזית, נהיה אפלטונים
NICE: בואי ננסה זאת במקביל
kiss: פיזי במקביל לאפלטוני זה האידיאלי. אתה אדם אופטימי?
NICE: נראה שאני אופטימי לגבי חיי הפרטיים, ופסימי לגבי מצבנו הכללי. ויש עוד ספרים מוקדמים מצוינים של אירווינג: The Water Method Man למשל
kiss: כן, אהבתי גם אותו. גם אלמנה לשנה היה יפה. בקיצור, אני מתה על הסופר הזה.  והכי מדהים, שיחד עם תפילה לאואן מיני, בלי שאדע על מה זה, קניתי  גם את "מר אל, כאן אנה". אני לא יודעת אם אתה מכיר, אבל גם זה סיפור על ילדה-מלאך
NICE: מה המיוחד בו?
kiss: זה ספר כאילו לילדים (עם ניקוד, הוצאת מרגנית), אבל למבוגרים בעצם. על ילדה שמגיעה משומקום, נשארת שנתיים, מטביעה את חותמה הקסום על כל הסביבה - ומתפוגגת. קצת כמו הנסיך הקטן
NICE: שאקנה אותו לבתי?
kiss: תקנה אותו לעצמך
NICE: כן, זה אותו דבר. למה אני לא רואה אותך ברדאר של האודיגו?
kiss: אם אני נראית ברדאר, אני לא יכולה לנשום. בחרתי לי כינוי פרובוקטיבי מדי
NICE: פריוילגיה של נשים. כן, אצלי באודיגו את מופיעה בתור "דני", מחמת עינא בישא
kiss: מחמת עינא בישא של מי?
NICE: לא מחטטים אצלנו בפרטיות של אחרים, אבל איני רוצה לפגוע באיש, גם לא בטעות
kiss: אז איך זה עוזר שהפכת אותי לדני?
NICE: אם, מישהו יראה פעם שם בטעות, דני פחות פרובוקטיבי. מוצא חן בעיניי שאת עוסקת בשפה ומילים
kiss: זה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב
NICE: את זה הבנתי, ואני אוהב את זה בך מאוד. גם אני לא רע בזאת, אבל את כנראה טובה יותר
kiss: (אני פחות טובה בהיסטוריה ובתכנות, כמובן). אגב, אתה מסתובב עם השם ראובן, או שיש לך שם חיבה/קיצור?
NICE: כשהייתי ילד כינו אותי רובי (בשורוק). זה נעלם משום מה, ואולי לצערי. וזה בסדר, אין צורך לדאוג לאגו שלי
kiss: שורוק? לא חולם?
NICE: בדיוק, אל תבלבלי אותי בבקשה
kiss: אוקיי, לא אבלבל אותך (למרות שאני אוהבת לעשות את זה). גם לי אין שם חיבה. היה לי כשהייתי קטנטונת, אבל כשגדלתי נעלם
NICE: אני מתחיל להתעייף, אבל נהנה מכל רגע. תגידי, גם במיטה את כל כך מרתקת?
kiss: מותר לפסוח על השאלה הזאת? (אני באמת יכולה להתיש, אבל אף פעם לא לשעמם)
NICE: מותר הכל. (כן, שמתי לב. את אתגר) מתי את ישנה? אגב, השאלה הבעייתית נפתחה במחמאה
kiss: גם אני נהנית, כמובן. ואני ישנה מתי שאני רוצה, פחות או יותר. וכשמעניין לי אני יכולה לא לישון
NICE: ומה עם סנדויצ'ים בבוקר והסעות? הלוואי עלי
kiss: (כשעצוב לי אני יכולה לישון כל היום)
NICE: אשה
kiss: אנחנו קמים ברבע לשמונה, עושים סנדוויצ'ים, נותנים נשיקות, ואז הולכים  לבי"ס (שתי דקות מהבית)
NICE: ממש חיים נפלאים
kiss: כן, אני מאוד מרוצה. טפו-טפו-טפו. נדמה לי שאמרתי לך - תשע מתוך עשר. אתה גם?
NICE: מצטער נותקנו בפראות. בכל אופן לילה טוב לך, ואשמח מאוד לשמוע ממך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה