יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 20

אל: ראובן רימון
מאת: דנה גלזרמן
הנושא: יקירי RE:
תאריך: 23.12.2000

למעשה, אינני מחפשת יותר ממה שתיארת כאן ברוב התחשבות. עד כה אני נהנית מאוד מהיחסים בינינו. אחרי הכל, ובלי קשר לצרכים של גיל, אני מחפשת "חבר" (כלומר – ידיד ומאהב). אני לא מחפשת לי עוד "בעל".
אולי, אם זה אפשרי, אני צריכה לדעת בשלב זה שאתה יציב ואינך ממהר להיגמל מאהבה (או להתאהב באחרת) כפי שאתה ממהר להתאהב. מפני שבמקרה שלי, כשאני כבר עמוק בתוך האהבה, קשה לי מאוד לסגת.
עד כה הצלחתי לא להתאהב במאהביי הנשואים. עד כה אלה היו רומנים של תשוקה גופנית, כיף ופינוקים. לא מפגש של מוחות ורגשות, כמו במקרה שלנו.
אבל אתה מצאת אותי בתקופה בה אני משתוקקת לחוות רגשות, וחשבתי שאתה עשוי להיות אוביקט ראוי לאהבתי, נוסף על המשיכה הגופנית והאינטלקטואלית בינינו (אני עדיין חושבת כך).
דרך אחרת היא לנסות להוציא את המילה "אהבה" מהמשוואה. אני חושבת שזה יהיה פחות מסעיר, אבל אפשרי. מה אתה חושב?
בכל מקרה, אני חברה שלך.
דנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה