יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 21

24.12.2000

kiss: יש לך את הספר "על העיוורון"?
NICE: לא תודה, אבל העיניים שלי גמורות היום
kiss: מה לא תודה? רציתי לקרוא את זה
NICE: הבנתי, אבל למה?
kiss: כי זה אמור להיות ספר מדהים (של אותו ז'וזה סארמאגו שאתה אוהב)
NICE: עיוורים יכולים לקרוא בו?
kiss: אם יקריאו להם
NICE: נכון זה האחרון, יהיה לי אותו בקרוב, מחר תקבלי ממני ספר אחר שלו, על ישו
kiss: כולם עיוורים, חוץ מאשה אחת
NICE: אז את כבר יודעת הכל, מאיפה?
kiss: קראתי על אודותיו במוסף
NICE: אמרתי שמחר תקבלי ספר אחר שלו
kiss: מחר?
NICE: אם אין לך התנגדות
kiss: לא, אין לי התנגדות. מה בתוכנית?
NICE: צהריים מבוסמים
kiss: דווקא מתחשק לי
NICE: מה מתחשק?
kiss: צהריים מבוסמים בחברה ידידותית
NICE: כן, זה נחמד וממלא מצברים
kiss: אתה הולך לישון מוקדם היום?
NICE: כן, למה?
kiss: סתם. דואגת לשנת היופי שלך... (אני שטותית הלילה)
NICE: תודה יקירתי
kiss: ואני בכל זאת שמחה שאנחנו מכירים :-)
NICE: וגם אני שמח, מאוד. ואני די עליז בעצמי
kiss: אתה יודע ששתי התמונות ששלחת לי לא דומות?
NICE: מה פירוש? (אני זיקית ידועה)
kiss: בתמונה שאתה שוכב אתה נראה כזה כמעט מניאק, ובתמונה האחרת אתה נראה איש טוב
NICE: מניאק? בתי צילמה אותה. מה זה מניאק?
kiss: לא מניאק, כמעט מניאק. כנראה בגלל משקפי השמש
NICE: כן, יש להם השפעה.
kiss: אילו היית נראה לגמרי מניאק הייתי בורחת מיד.
NICE: כלומר מספיק מניאק כדי לסקרן, ולא מספיק כדי להבריח
kiss: כן (אני הרי חששתי ממראה "דודי", שזה בכלל הפוך)
NICE: כן, זה היה מצחיק כלשהו
kiss: היה לי מאהב לפני שנה, עם אותה הקונפיגורציה, אבל מראה דודי. היה לי מאוד קשה עם זה. סיפור מוזר
NICE: אז למה הלכת עם זה?
kiss: כי במיטה הוא לא היה דודי. היה לי דיסונאנס עם זה באמת
NICE: נשמע משכנע ודיסונאנסי, למה זה נגמר?
kiss: כי זה היה מוזר. יכולתי לשבת איתו ערב שלם ולא להרגיש כלום. ורק במיטה, ערומים, זה פתאום הרגיש סקסי. חוץ מזה, הוא גם לא ידע לדבר על סקס
NICE: שלא כמוני
kiss: אתה מאוד משעשע אותי. היינו יכולים להיות וירטואליים בקלות, לדעתי
NICE: כנ"ל. כמעט חרוז, אבל ריאלי עדיף על וירטואלי
kiss: נכון, זה עדיף. במיוחד כשהמגע כל כך נעים
NICE: כשתהיה לי פרטיות נהיה גם וירטואלים (סייבר)
kiss: זה בסדר, לא מוכרחים להיות וירטואליים. אנחנו בטח יודעים שנהיה טובים ואפקטיביים בכך, למקרה חירום (צלחנו את מבחן הסקס בטלפון)
NICE: למקרה חרום כמובן (נכון, בציון גבוה ביותר). מחקתי את כל העקבות במחשב ולילה טוב
kiss: חלומות מתוקים
NICE: גם לך
kiss: תעיר אותי מחר בבוקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה