יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 23


25.12.2000
NICE: ערב טוב יקירתי, איך עבר יומך?
kiss: יומי היה מצוין, כמעט עשר מושלם
NICE: מה חסר שיהיה מושלם?
kiss: ונהניתי מאוד מארוחת הצהריים שלנו. אתה מאהב טוב מאוד בשבילי, וגם חבר כייפי
NICE: את כנ"ל (היו לי כאן אנשים ליד המחשב)
kiss: זה מפחיד. לחשוב שהמילים האלה תלויות ככה על המסך (אני מחסלת עכשיו את שארית היין. סקול)
NICE: סקול, שוב יש כאן אנשים. תכף אשוב
kiss: אני פה
NICE: אשוב, תיהני מהיין בינתיים. נזכרתי עכשיו באלכסנדר המאושר
kiss: איזה אלכסנדר המאושר?
NICE: סרט צרפתי ישן על איש שחי במיטה ויש לו סידור שלם + כלב שדואגים לכל מחסוריו
kiss: נחמד... אולי גם אני הייתי צריכה סידור כזה
NICE: באמת חשבתי עליך בעניין זה
kiss: בטטית מיטתית שכמוני
NICE: צריך לצלם אותך בעירום במיטה
kiss: תקרא לי אלכסנדרה המאושרת. אתה אוהב לראות אותי?
NICE: בהתחלה היה די משונה, כי אשתי רזה, כאמור, אבל למדתי לאהוב את גופך הרובנסי
kiss: יש לך מזל שלא אמרת לי את זה מראש
NICE: כלומר?
kiss: לא הייתי נפגשת איתך. אבל אם להסתכל על חצי הכוס המלאה  נחמד לשמוע שהתחבב עליך גופי
NICE: יותר מהתחבב, אל תדאגי, החוויה היום הייתה נפלאה
kiss: היי, אני לא דואגת. פשוט לא הייתי בוחרת בך כמאהב אילו ידעתי שאתה לא רגיל לחמוקים עגלגלים. יש הרי מספיק גברים שמפנטזים בדיוק על עגלגלות זו
NICE: מתי להתקשר להעיר אותך מחר?
kiss: אני מניחה שאתעורר בכוחות עצמי בסביבות עשר
NICE: את לא כועסת עלי נכון?
kiss: על מה אני אמורה לכעוס עליך? תגיד לי ואני אחשוב אם אני כועסת או לא
NICE: סתם, אני לא מורגל שאת רוצה לישון מאוחר
kiss: אהה. לא, פשוט אני יודעת שאלך לישון מאוחר, כי אני לגמרי לא עייפה
NICE: אז ליל פז ותתקשרי כשתתעוררי
kiss: טוב. אולי אני אבקר אצלך באיזה חלום  בינתיים. מחר אני יוצאת עם אורית
NICE: מסרי לה ד"ש. מה את מספרת לה עלי?
kiss: אני חייבת לומר שלא סיפרתי לה על הסופשבוע המעצבן עם ההתלבטויות שלך. לא יודעת למה
NICE: טוב מאוד
kiss: שתי חברותיי הטובות, אורית ושושי, הן כמו השטן והמלאך על הכתפיים של הכומר בספר "דון קמילו". מכיר את זה? אחת אופטימית ואחת פסימית, אחת חושבת שנועדנו להיות יחד, אחת חושבת שאסור לי להתאהב בגבר נשוי
NICE: נשים הן עם מוזר. נדבר על זה עוד. לילה טוב
kiss: גם גברים, לפעמים. לילה טוב
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה