יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 24

26.12.2000


NICE: היי ומה שלומך, משהו מעניין?

kiss: שלומי טוב מאוד. איך עבר הערב שלך?

NICE: בשתייה ואכילה בנעימים, ועתה שבתי לבשביס זינגר, ובעיקר אליך

kiss: אולי אני אזמין סרט כחלחל בכבלים ואקליט. נראה. אני תמיד שמחה לראותך, און ואוף ליין

NICE: אין לך בעיה לראות כחלחל לבדך?

kiss: אין לי "בעיה", אבל אני ממש מעדיפה לא לראות לבדי. אני חייבת לך צ'יצ'ולינה, פעם כשיהיה לך מספיק זמן

NICE: עם הנחשים?

kiss: יש גם נחש. זה הקטע הפחות מדליק, לטעמי

NICE: מה המדליק לטעמך?

kiss: יש שם די הרבה קטעים מדליקים, למען האמת

NICE: למשל?

kiss: וצ'יצ'ולינה, למרות האיפור המוגזם, מצודדת, בעצם

NICE: אגב ראית את התמונה של הלסבית ששלחתי לך?

kiss: כולם מלקקים אותה ומתחככים בה. טרם ראיתי את תמונת הלסבית, רוצה שאראה?

NICE: כן, תסתכלי ותגידי לי מה דעתך. אפשר להתפנות אחר הצהריים?

kiss: היא לא נראית לי מוכרת. חיוך נחמד. והיא גרומה וצמוקה עם חתימת שפם. לגמרי לא סקסית בעיניי

NICE: אוקיי. נראה לי שאת עצמך סקסית הערב

kiss: הערב? אולי כל היום??

NICE: מה פירוש, היום שהיה, שיהיה או בכלל?

kiss: הפירוש הוא שלאורך כל היום (קל וחומר הערב) אני במצברוח סקסי לעילא

NICE: ומה נעשה בעניין?

kiss: זה יחזיק גם למחר, נראה לי (מה נעשה? נחשוב עלינו...)

NICE: נראה שנהיה חייבים להיפגש?

kiss: בהחלט נראה כך מהצד שלי

NICE: רוצה לעשות משהו עכשיו?

kiss: כאן? זה לגמרי לא אותו דבר...

NICE: כן זה לא אותו דבר, תוכלי להתאפק או שתבלי עם הסרט?

kiss: פנוי לך שם? אין אנשים בסביבתך? (אני לא ממש צריכה להתאפק. יש מספיק מאיפה שזה בא גם לסולו וגם לטנדו). מתגעגעת למגעך

NICE: איזה כיף, למעשה גם אני לא צריך להתאפק. ואני מתגעגע לפיך המחליק עלי

kiss: למרות שאינני נוטה בדרך כלל לפנטז קדימה, אלא בדיעבד, כאמור

NICE: ומה את מרגישה? גם אני מפנטז בדיעבד, אני זוכר שנים אחורנית

kiss: רוצה לשחזר איתי בכתב את הפעם הקודמת?

NICE: כן. אני שולח לך משהו שכתבתי הבוקר בהשראתך

                                                                                                               

דמייני עצמך חבוקה בזרועותיי, אנו נעים באפלולית החדר לצלילי הסקסופון של דקסטר גורדון. קרניים חיוורות של בוקר חורפי תל אביבי הבוקעות בעד חרכי התריסים אופפות את גופינו הצמודים, מאצבעות הרגליים, החלציים, שדיך המתרפקים על חזי ושפתינו, דרכן אנו משיחים את אהבתנו בלא מילים.

את שוכבת גבך על המיטה, ורגליך על הרצפה. את לבושה גופיית טי בלבד ממנה נשפכים שדיך לצדדים ואצבעותיך צובטות את פטמותיהם. אני בינתיים כורע, לבוש בין רגליך, פי דבוק לדגדגן שלך, מדי פעם לשוני חודרת לפתח בעדו את מבעבעת. תוך כדי אני מסיר מעצמי את חולצתי וגופייתי ומפשיל את מכנסי לרצפה כך שאת יכולה ללטף את החץ המתוח בכף רגל חשופה. משסיימתי את ההתפשטות למחצה, אני מחליק לתוכך שתי אצבעות שכריותיהן כלפי מעלה ומכאן והלאה בעוד אני מוצץ ומלקק את הדגדגן, הן מלטפות לסירוגין את נקודת הג'י בדופן העליונה של איך שלא תקראי לאזור הזה, עד שאת רועדת כולך, ישבנך מתרומם מהמיטה את כמעט צורחת ופי מתמלא בנוזלי האורגזמה שלך…

עכשיו אני מתרומם מעט, תוך שאני מחכך את אברי ברגלך, כשאני לאורך הירך, אני מתחיל לחוש את הרטיבות, ואז הוא בין רגליך ושוקע בתוכך. אנחנו נעים לאיטנו יחד, מעלה ומטה. אני על ברכיי, מכנסי עדיין מופשלים, בידי אני מחבק את ראשך ואנו מתנשקים ללא הרף. עתה נכנסות ידיך במרווח שבינינו את מפשקת את שפתותיך, ובעוד אני שקוע בתוכך אצבעותיך מביאות אותך לאורגזמה נוספת המתפרקת בינינו כרעם אחרי הברק.

עכשיו מגיע גם לי, נכון?

אז אני שוכב לי על הגב ואת לידי, שואפים אוויר, מתלטפים, מתנשקים, ביד שמאל אני שומר על הגחלת איתנה וימיני טובעת בין רגליך. את מתרוממת בעצלתיים, נשענת על מרפק, סוקרת את גופי בעינייך החומות, מראשי, ועיני עד שהן מתמקדות בחץ הזקור בין רגלי. את מסתובבת על בטנך, עד שגופך נח בזוית ישרה למרכז גופי, ואז פניך המחייכות יורדות לבין רגלי ונוטלות אותי בפיך. מכאן והלאה אני פסיבי כמעט לחלוטין, ידי עדיין משוטטת בנוזליך, אבל כל כולי נתון בפיך ותלתליך רגע נחים על בטני ומשנהו מרחפים עליה. ידיך מלטפות אותי, אוחזות באשכי, סוחטות קלות. אני קרב לשיא, גופי נמתח כולו, פיך החם עוטף את כולי. אני מאבד את השליטה בקולי, אני זורם כולי לתוך פיך, נבלע בתוכך….   את נושאת ראשך מעלי ומציפה אותי בחיוך נפלא.

kiss: אוף. איזה יופי. תודה שהזמנת אותי לנעימות הזאת (ומתה להתנשק איתך עכשיו, במזומן)

NICE: וגם לך יקירתי, כל כך שמח על הכרותנו (אז עכשיו אנחנו מתנשקים)

kiss: גם אני כל כך שמחה. נשתה אותנו לצהריים מחר?

NICE: איני יודע עדיין, נראה. מה זה מפתה

kiss: טוב, אם יסתדר אשמח (היתה לי תמונה מדויקת מאוד בראש עכשיו)

NICE: אלך לנום את שנת היופי שלי (גם לי, שלך)

kiss: תחלום אותי ואני אותך. לילה טוב

NICE: לילה טוב יקירתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה