יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 25

28.12.2000

kiss: היי, איזו הפתעה נעימה

NICE: נעימה אכן, הפתעה?

kiss: כן, חשבתי שאמרת שלא תתחבר הלילה. שמחה לראותך

NICE: קשה להתאפק… המגנט מרחוב רחל

kiss: מכורים שכמונו

NICE: נכון, למעשה עיני נעצמות, ברדיו 88 בלוז נעים ואת כאן, מה מעשיך?

kiss: אהלן. שרנו בלוז כל הדרך מפתח תקווה

NICE: למה, הייתם עצובים?

kiss: סתם אנחנו אוהבים לשיר בנסיעות. גיל חיבר את המילים ואני עשיתי "טה-טה-טטה-טם". סגנון דני ליטני מוקדם כזה

NICE: מה את עושה עכשיו?

kiss: בודקת דואר. יש לי טונות של אימיילים

NICE: משהו מעניין?

kiss: לא משהו חיוני לך, לדעתי

NICE: מזל, יש לי מספיק דברים חיוניים, את, למשל

kiss: אני לא חיונית, אני מותרות

NICE: מה עוד תספרי לי?

kiss: בלגנים עם ההורים שלי. הם בכלל לא היו צריכים להתחתן. התחתנו רק בגללי

NICE: את שווה את זה

kiss: תודה, זה מתוק. אבל הם ממש לא מתאימים. מזל שאבא שלי הוא כזה, סלע, לא כמו החולות. סיפור טראגי ביניהם. ארחיב לך פעם, עם תרצה

NICE: גלזרמן, אני לא עומד בקצב שלך, וכנראה לא רק בכתיבה מהירה

kiss: סליחה. אבל מה זה היה צריך להביע בעצם?

NICE: סתם. ולט שמרץ, יסורי ורתר הלא צעיר. את יודעת שאני אוהב להתחבט

kiss: אוףףףףף

NICE: לא נורא. את יודעת שאת מצטיירת לי כמי שבולעת את העולם ממיטתה, כמוך עוד לא פגשתי. מבינה?

kiss: לא....

NICE: אולי אני אסביר כשאהיה רענן יותר. מכל מקום הנימה חיובית. אוףףףףףףףף . הפרשה הזו מרתקת אותי

kiss: טוב. אבל אל תגיד שאתה לא עומד בקצב שלי, כי זה לא נכון

NICE: כנראה שכן, אולי אני פשוט מתקשה להאמין על עצמי

kiss: תאמין בזה, בייבי

NICE: יש לי ברירה? אני חושב שאפרוש ללילה, לפני שאדבר יותר שטויות

kiss: אתה מפחיד אותי. כן, אז לך לישון. חלומות מתוקים

NICE: אין צורך לפחד. אני מרגיש אותך בכל גופי, וזה מאוד נעים

kiss: נשיקות, מפוזרות בהתאמה (וזה היה משפט מרגש)

NICE: גם התפזורת הייתה מרגשת

kiss: חלמתי עליך

NICE: מהחלומות האלה? (מתי, בעצם?)

kiss: האלה? מה זה האלה?

NICE: הנעימים, החמימים, הלחים כלשהו?

kiss: כשישנתי לפני הצהריים היום

NICE: איזה כיף לך, חבל שלא ישנתי איתך

kiss: לא, מהחלומות הסוריאליסטים ההם

NICE: ואת זוכרת אותו?

kiss: אני זוכרת את הקטע הרלוונטי – שנינו הסתכלנו על תמונה של תינוקות שנראו כמו קלף (ראש של אחד למעלה, ראש של אחד למטה) והתפעלנו, ואז הראית את זה לאשתך (היא ישבה לידך. וברור שהיא לא נראית כמו שהיא נראתה בחלום שלי, אבל היה לי ברור שזו היא). ועכשיו כשאני כותבת את זה, זה נשמע מאוד פסיכי. אבל זה חלום

NICE: זה מרתק, נראה אולי עד הבוקר יהיה לי פיתרון. בינתיים המשיכי לחלום עלי, זה עושה לי נעים

kiss: לא הזמנתי את זה... אני עוד לא יודעת להזמין חלומות. לילה טוב, צפנת פענח יקירי

NICE: לילה טוב בעלת חלומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה