יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 26

3.1.2001

NICE: היי, נזכרתי כמובן

kiss: היי יקירי. במה נזכרת?

NICE: במה שחסר לי באחד המסכים

kiss: מה?

NICE: אמרתי שחסר לי פרמטר כלשהו, בתוכנית שכתבתי בעבודה? אז נזכרתי בו

kiss: אהה. איזה יופי! תוך כדי מה?

NICE: תוך כדי שעמדנו במרפסת ופטפטנו על סיגריה וכוסית

kiss: (לסבית צעירה עם אייקון בלונדיני בדיוק כמו שלי מנסה להתחיל איתי)

NICE: מה שמה?

kiss: ורוניקה (לא הגרומה שלך...). ומישהו טוען שהוא עושה סקר בענייני מין ורוצה לראיין אותי (כן, בטח. ואני כותבת דוקטורט ביחסי אנוש)

NICE: למה זה לא קורה לי? אולי אכנס בכינוי הנשי שלי?

kiss: ממש הייתי מעדיפה שתישאר כאן איתי. הנה, אני מדביקה לך כאן את השיחה שלי עם ורוניקה, שלא תקנא
": veronica  אני קצת בעניין של בחורות. מה איתך?

kiss: מה זאת אומרת קצת?

veronica: זאת אומרת שנמשכת גם לבחורות

kiss: אני מעדיפה גברים באופן מובהק "
NICE: למה את כל כך החלטית, קצת סבלנות לבחורות

kiss: עוד לא סגרתי לה את החלון של הצ'אט. היא שואלת אם אני מעדיפה שנסיים את השיחה

NICE: ואת מעונינת בדעתי?

kiss: ודאי שאני מעונינת בדעתך, יקירי. על מה?

NICE: על המשך הדיאלוג עם הלסבית, כמובן

kiss: היא רוצה לחלוק איתי חוויות וכדומה

NICE: ולא בא לך להמציא? היא רוצה סייבר, זה ברור

kiss: למה זה ברור כל כך? ומה אני אמורה להמציא? איך זה ישעשע אותי בדיוק?

NICE: זה כנראה לא ישעשע אותך

kiss: היא רוצה שאני אספר לה. זה ממש לא ישעשע אותי.

NICE: את פוריטנית?

kiss: מה זה פוריטנית? מה הקשר לפוריטניות?

NICE: אני סתם מתלוצץ. פוריטנית אינה עוסקת במה שאסור על פי ההלכה. סתםםםםםםםםםםםםםםם

kiss: אני אפילו לא שומרת נידה, בעוונותיי

NICE: תלוי כמה נוזל לא?

kiss: תלוי כמה חרמנים

NICE: ואת כמוני, תמיד

kiss: לא, לא תמיד. תלוי בקטליזטור

NICE: טוב כמעט... גם אני לא כשאני עובד

kiss: חוץ מכאשר אני שולחת לך שירים חורכי קירות אש בזמן העבודה….

NICE: אוף, את מכירה אותי טוב מדי, זה ממש נחמד לקבל שירים כאלה באמצע העבודה

kiss: הלסבית תספר לי סיפורים, ואני אספר לך

": veronica: בא לך לספר קצת?

veronica: נעלמת

kiss: אני אוהבת שמספרים לי

veronica: בא לך לשמוע קצת ?

kiss: את מספרת יפה? "
NICE: אי אפשר menage- a- trois? אגב, חשבתי לקנות לך ויברטור

kiss: למה לא, ויברטור יכול להיות משעשע. כבר קנו לי אחד, אבל הוא סתמי למדי. ואני ממילא מעדיפה להשתמש בצוותא

NICE: מה פרוש סתמי?

kiss: אני אראה לך. הוא גרם לי קהות מקומית

NICE: זה עניין של אומנות השימוש. מה מספרת הלסבית?

kiss: אוף, אתה ופנטזיות הלסביות שלך...

NICE: ממש מכה, את מכירה גברים נטולי פנטזיות כאלה?

kiss: לא, אני לא מכירה

NICE: זהו, כולנו רוצים לאמא. אני שולח לך קטע שכתבתי פעם בקשר לנושא הזה, וגם בקשר להיקסמות שלי מנשים מאוננות. שני הדברים קשורים, כמובן.




שתי פנטזיות מיניות משותפות לרוב הגברים: לחזות באשה המאוננת בהתמכרות מוחלטת להנאתה, ובשתי נשים עושות את זה זו לזו. מנקודת המבט הגברית, איכות סרט פורנוגרפי נמדדת לפי טיב וכמות הסצנות האוטו-ארוטיות והלסביות הכלולות בו.

אחת החוויות הארוטיות החריפות שנפלו בחלקי הייתה צפייה מבעד חלון פתוח באשה השוכבת על מיטה, רגליה הפשוקות שעונות על שידה שמעליה מראה, ידה האחת נעה תחת בד תחתוניה הורודים, והשנייה אוחזת כפי נראה בשפופרת טלפון, שכן מהמקום בו הייתי לא יכולתי לראות מעל מותניה, כך שהיא נותרה במוחי דמות אשה חסרת פנים. הפעילות הזו נמשכה דקות ארוכות, ובשל הנסיבות לא יכולתי לגלות בשום אופן את המתח הארוטי שהציף אותי, לא במילים, ומובן שלא במעשה.

בשובי לביתי שיחזרתי כל אחת מתנועות האלמונית על גופי, אבל זה פחות חשוב מכך שסצנת המאוננת האנונימית הפכה אצלי למיתוס פרטי, השב וחוזר אלי כשאני עם עצמי. לעתים אני חולק אותו עם אשה שאיתי.

מה מקור המשיכה הזו? באופן פרדוקסלי, היא ללא ספק תולדת החרדה הגברית מפני המיניות הנשית. אנו חרדים מפני אותו פתח שוקק רטיבות וחיים בגוף האשה ממנו באנו לעולם, ולעתים הוא נראה לנו כעומד לבלוע אותנו שוב, או לאיין אותנו. הידיים החופרות בפלא הזה ודאי יודעות טוב מאתנו כיצד למצות ממנו כל טיפת עונג. יש בי, בנו הגברים, חרדה מפני האשה שבעצם יכולה לספק עצמה טוב בהרבה בלי עזרתנו הגברית והמחיר שאנו גובים עבורה.

התרכובת הכימית הנוצרת במוחנו כאשר הורמוני חרדה ומשיכה ארוטית מופרשים לתוכו בו זמנית אחראית לאינטנסיביות הממכרת של החוויה הארוטית – הצפייה בנשים המענגות את עצמן.

המשיכה אל איבר המין הנשי והחרדה מפניו לבשו פנים שונות במהלך ההיסטוריה. תיבת פנדורה, אותה קופסה, או כד בגרסה אחרת, שפנדורה, הדמות המיתולוגית היוונית, פותחת במו ידיה ובכך ממיטה על העולם את כל הרעות השולטות בו, מתפרשת כאיבר המין הנשי, מקור הרוע בעולם. לא בכדי זיהה פרויד קופסה המופיעה בחלום כסמל לאיבר שופע סודות ועוצמה זה.

פטרוניוס הסופר הרומאי, ופליני, שהסריט את יצירתו, מתארים בסרט "סטיריקון" דמות של כוהנת גדולה שבין רגליה נמצאת האש, מקור האנרגיה המאפשר חיי אנוש בכלל, אבל גם אחת הסכנות שאיימו מתמיד על הקיום האנושי. חגורת הצניעות, אותו אבזר ימי ביניימי לנעילת אבר המין הנשי, נועדה למנוע מהאישה את היכולת לקיים יחסי מין עם עצמה, יותר משנועדה לחסום מפני גברים זרים את הגישה לאיבר מינה. מילת הנשים, הניתוח להסרת הדגדגן, מרכז העונג הנשי, שהייתה נפוצה באנגליה הוויקטוריאנית ועדיין  נפוצה באפריקה, נועדה גם היא, למנוע מהאשה את העונג שבאוננות.

ממה נובעת החרדה הזו? נראה שאנו הגברים, שתפקידנו הביולוגי בהמשכיות המין האנושי מצטמצם ב"שפריץ" של תאי זרע, חוששים בעיקר מהפיכתנו למיותרים בתהליך הרבייה. היכולת הנשית ליצירת עונג שהגבר אינו נחוץ להשגתו מעוררת בנו חרדה מפני האפשרות, שהנשים תגלינה כיצד להתרבות בלעדינו. סטיבן ספילברג המחיש זאת מצוין בסרט "פארק היורה". בפארק חיה חבורת נקבות אלימות, שמצאו את הדרך להתרבות בלא צורך בזכרים. הן אינטליגנטיות יותר מכל הגברים המנסים לשלוט בנעשה בפארק, כל מפגש בין נקבות הדינוזאור לבין דמויות הגבריות בסרט מסתיים בתבוסת הגברים, שכולם מגוחכים למדי.

כשתוכלנה הנשים להתרבות בלא צורך בגברים, ייתם  שלטון הגברים בעולמנו. מצב כזה אינו נראה עדיין באופק האנושי, אבל חרדת הגברים קיימת גם קיימת, והיא מוצאת את ביטויה בקסם המפחיד שמהלך עלינו איבר המין הנשי ויכולת הנשים לענג את עצמן מינית, בנפרד או יחדיו.

kiss: זה מאוד מעניין ויפה. צריך לפרסם את זה איכשהו. אתה משלב כאן את ההיסטוריון שבך עם הגבר החרמן, ועם הסופר המתוסכל…. אני בהחלט אוהבת לצפות איתך, למשל, בצ'יצ'ולינה עם חברתה. אבל אני יכולה לקנא בסצינות שלך עם לסביות גרומות שכאלה. ורוניקה, אגב, מתארת לי עכשיו כביכול את הפעם הראשונה שלה

NICE: כלומר מה שמגרה אותך בצפייה זו התגובה שלי

kiss: כן, וגם בעצם הדברים הנעימים שהן עושות זו לזו (אבל אני, כמובן, מעדיפה שגבר יעשה אותם)

NICE: אני משום מה מעדיף בשר ודם

kiss: אני שואלת את עצמי אולי אני לא אמורה לקנא בסייבר סקס, כי זו בעצם פנטזיה. אבל אני כן, כי אני יודעת שלפעמים זה לא סתם מילים שזורקים לחלל הקיברנטי

NICE: דווקא עשינו סייבר ונהנית לא?

kiss: אני נהניתי מאוד, כן. בגלל זה אני אולי לא לגמרי פסיכית שאני יכולה להרגיש קנאה

NICE: כן, אני מבין, גם אני עשוי בהחלט לקנא

kiss: אז אפילו המחשבה על הלסבית השדופה ההיא עם התחתונים המבריקים שאת תמונתה שלחת לי מטרידה אותי (אולי בגלל זה אני משפיטה עכשיו את הוורוניקה הזאת?)

NICE: נדלקת על התחתונים מה?

kiss: אוף. לא, לא נדלקתי על התחתונים... לא נדלקתי על שום דבר בה

NICE: טוב די. אל תתעצבני ממש לא שווה

kiss: אולי גם ורוניקה היא בכלל גבר

NICE: כן מעניין אם תוכלי לגלות

kiss: בינתיים זה יכול להיות גם גבר

NICE: לפי מיעוט ההשראה?

kiss: לפי הבנאליות. ברור לי שלא כל הגברים חסרי השראה. ועוד לא אמרתי לך היום כמה אני שמחה איתך. נשיקה

NICE: גם לך, גדולה, איפה שבא לך. מרטיבה את העור, תחת השפתיים, עם לשון מדגדגת. ואני שמח איתך, יקירתי

kiss: אנחנו רוצים לדבר רק איתנו ? לסגור את כל החלונות האחרים?  רק הלסבית עוד מספרת לי את סיפוריה, אבל אני חושבת שהספיק לי איתה

NICE: אנחנו רוצים הרבה יותר מלדבר, אבל פה כבר מתחילים להתכונן לשינה

kiss: מתגעגעת אליך

NICE: ואני אליך מאוד

kiss: (ורוניקה ביקשה שאני אחשוב עליה קצת. אולי היא בכל זאת אשה)

NICE: צריך להתקפל. נמשיך בבוקר?

kiss: לילה טוב

NICE: גם לך יקירתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה