יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 27

אל: אורית כרמלי

מאת: דנה גלזרמן

נושא: פלוס ומינוס

תאריך: 6.1.2001

היי יקירתי, מה שלומך? רוצה לשמוע  עוד על ר'? שיחקתי איתו במשחק הפלוסים והמינוסים. זוכרת שהיינו משחקות את זה פעם, בינינו וגם עם חברים חדשים? ביקשתי שירשום את התכונות החיוביות והשליליות שלו, ואת התכונות החיוביות והשליליות שלי. אני עשיתי אותו דבר. כמו שתראי, חברתך מצטיירת בעיני מאהבה כחסרת תכונות שליליות בעליל. לעומת זאת, אני מצאתי בו כמה וכמה מגרעות, שלא לדבר על המגרעות הרבות שאני מוצאת בעצמי...

בתכונות הטובות, הוא כתב שאני אינטליגנטית, משכילה, כיפית, מעניינת, עדינה, מאהבת נפלאה (!), אמא נהדרת ונראית "בסדר" (רק בסדר!). בתכונות השליליות שלי הוא כתב סימני שאלה. הוא כבר יגלה עוד... על עצמו הוא כתב שהוא אינטליגנטי ומשכיל, נאה, אבא ובעל טוב ומאהב טוב (צנוע, הבחור). ברשימת התכונות השליליות של עצמו הוא רשם נשוי (שזה היה משעשע למדי, עליך להודות), חסר טקט, מלא ספקות, שועל, בוגדני בפוטנציה.

אני מצאתי בו, כמובן, המון תכונות טובות, רובן שוות לאלה שאני מוצאת בעצמי. אבל בצד השלילי העזתי לכתוב עליו שהוא נוטה לפטפטנות, לא נאמן/פלרטטן, חסכן מדי, אוהב להתייסר, לא דיסקרטי, זקוק לחיזוקים מתמידים ועקשן.  היה לי די לא נעים שרשמתי כל כך הרבה דברים. אבל לדעתי, חוץ מהקטע של הנאמנות-בוגדנות, ששונה אצלנו באופן מובהק, אנחנו ממש צמד-חמד. אבל כמובן, אנחנו יודעות יפה מאוד עד כמה בעייתית יכולה להיות החולשה הספציפית הזאת.

חבל שלא יצא לכם להיפגש בביקור הזה. אולי בפעם הבאה? ואולי, מי יודע, בניו יורק?

נשיקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה