יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 28

6.1.01

kiss: ערכתי רשימה מקבילה לרשימה שלך, אבל אני חושבת שלא אשלח לך אותה, כי  אתה לא כתבת עלי שום דבר שלילי

NICE: לא יודע מה לכתוב, אולי תאמרי לי דברים רעים עלי, ואז אראה מה יעלה בדעתי?

kiss: אפשר, כמובן, אבל אמורים להחליף את הרשימות כמו שהן

NICE: זה כמו שהיא, למזלי ידעתי לבחור לי מאהבת נטולת תכונות רעות

kiss: בטח שיש לי כאלה. אולי הן לא כאלה שיכולות להפריע לך

NICE: יש להבחין בין תכונות רעות לבין מה שאנו חושבים על עצמנו. אבל נכון שהרומן שלנו אינו מאפשר לגלות הכל זה על זו. מהיכן הרעיון הזה?

kiss: טקס התחברות עתיק. אני ממש מתלבטת אם לשלוח לך את הרשימה שלי (כי החלטתי מראש לא לשפץ אותה לפי מה שתכתוב). בדרך כלל זה נעשה בכתב, אחד בנוכחות השני, כך שאי אפשר לשפץ בלי שהשני יידע

NICE: ברור שאסור לשפץ (מדאורייתא)

kiss: ואיך עבר יומך?

NICE: נחמד, רצתי, אכלתי, ראיתי את הסרט "גרינג'", קדחתי, גיהצתי, התגעגעתי (רוב הזמן)

kiss: הסרט מצא חן בעיני מיכל? (אם תרצה אשלח לך את רשימת הפלוסים והמינוסים שלי. ואני שמחה שאתה חושב עלי רק טובות!)

NICE: היא אהבה את הסרט, אני – פחות. נמאס לי מכריסמס, והצביעות הנלווית אליו, נמאס לי מהאולמות המטונפים, רועשים ודוחים (תשלחי את הרשימה, נראה מה את חושבת עלי)

kiss: מקווה שלא החמרתי איתך יותר משהחמרתי איתי. ובטוח יש לך עוד צדדים טובים שאני פשוט לא מכירה, או עוד לא מכירה

NICE: אני קורא את הרשימה שלך עכשיו. יש בינינו דמיון רב, כמה חולשות שציינת לגביך נכונות גם לגבי. וכשאני נהיה פטפטן (וזה קורה) נא להשתיק אותי. אבל איך יתכן שאת גם בטוחה בעצמך וגם לא אסרטיבית?

kiss: זה לא מפריע לי, הפטפוטים שלך מעניינים אותי

NICE: חלק מהתכונות שרשמנו הן ניטרליות, כלומר אינן בהכרח חיוביות או שליליות - רציונליות וכו'. אני הכי גאה במהירות המחשבה

kiss: אני בטוחה בעצמי מאוד. אסרטיביות זה לדעת לדרוש מאחרים, אני לא טובה בזה

NICE: טוב, העקשנות היא בגלל הגומה בסנטר. איך היתה השיחה עם שושי? איך את מציגה את הסיפור שלנו?

kiss: אני מציגה את הסיפור שלנו כמו שאני רואה אותו, כמובן (ובאמת כמעט בכל התכונות שחשובות בעיניי יש בינינו דמיון רב)

NICE: אגב, האדם העקשני ביותר שאני מכיר זו אשתי

kiss: הלן יותר עקשנית ממני?

NICE: אני עדיין איני מכיר אותך מספיק כדי לדעת

kiss: שושי פשוט חושבת שאני צריכה לנהוג בך כהרגלי עם מאהבים נשואים

NICE: דהיינו?

kiss: אבל כמו שאמרתי לך, משהו בעתוי, משהו בך, מושך אותי לנהוג לפנים משורת הדין.  אז אתה נהנה מן ההפקר (דהיינו - לא לערב רגש. אבל זה בסדר, אני לא נותנת לעצמי להיסחף)

NICE: גם אני חשבתי לנהל סיפור בלי רגש, אבל זה אינו מתאים לי

kiss: אגב, שושי (גרושה, פלוס שלושה) עומדת כנראה להתחיל פרק ב'

NICE: נחמד לה, אבל את אינך מעונינת בפרק ב'

kiss: פשוט רציתי להיסחף... אולי אני עוד אפתיע. לא, אני לא מעונינת בחתן. מקווה שאתה לא נעלב שמצאתי דברים גם לטור השלילה

NICE: כן אולי עוד תפתיעי, לא בטוח שאהיה מופתע, ואין לי מושג איך אתמודד

kiss: אז אולי אני אסחף לכיוון אחר

NICE: בטח שאיני נעלב, אני רחוק משלמות (זה בסיידר, גם אם זה אין לי מושג כיצד אתמודד)

kiss: יש לך מקבץ אדיר של תכונות שמוצאות חן בעיניי

NICE: די, אני כבר מסמיק מול המסך, ואז אצטרך להסביר למה

kiss: ודווקא בנקודה שמאוד חשובה לי, לא ידעתי להכריע. אתה כתבת את זה במקומי.

NICE: באיזו נקודה?

kiss: כתבת "בוגדני בפוטנציה". כאילו, זה הרי ברור, מעצם זה שאנחנו במצב שאנחנו. אבל אני לא יודעת אם זה מצבך הקיומי

NICE: כן, זה אני, לאו דווקא גאה בתכונה זו, אבל בינינו אין כבר טעם להסתירה ואיני רוצה להסתירה ממך.  אני חושב שזה ממאפייני השועליות

kiss: לכן ניסיתי לתת לך ליהנות מהספק ורשמתי גם פלרטטן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה