יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 31

9.1.01

NICE: איך את מבלה הערב?
kiss: סתם, בינתיים, אבל יכול להשתפר אם תישאר
NICE: הגעתי הביתה לארוחה סינית נסבלת. הריני כאן ונכון לויטמין D (דנה)
kiss: הנני כאן. ומזמן לא אכלתי סינית!
NICE: אני פעם כמעט אכלתי סינית אחת חמודה, מהמסעדה שמתחת הקאמרי
kiss: אוהבת את ההתעסקות, את הטקס ואת הטעמים. גם המונגוליאן גריל בר חביב עלי. אולי פעם אני אזמין אותך לעסקית מונגולית
NICE: מה שאנחנו אכלנו היה סתם סיני מהיר
kiss: סיני מהיר זה כמו אוננות
NICE: עסקית מונגולית על חשבון האוכל הפרטי שלנו? (באיזה מובן כמו אוננות?)
kiss: זאת בעיה באמת. מצד אחד, מתחשק לי לעשות איתך עוד דברים. מצד שני, חבל לי על הזמן ועל הסיכון להיתפס (סיני מהיר זה כמו אוננות, בניגוד לסינית כדבעי, שזה כמו התעלסות. טוב, נסחפתי, אבל זה קצת דומה)
NICE: זה נשמע כפתגם סיני עתיק, בטח יש כזה
kiss: ואם אין, אז מן הראוי שיהיה
NICE: אכן דילמה, מי המחזרים הערב?
kiss: שלי? אני לא נראית ברדאר
NICE: סיימת את עבודתך?
kiss: להיום
NICE: אני ממשיך עם הספר על המשוגע והפרופסור שחיברו את מילון אוקספורד
kiss: עכשיו?
NICE: לא, עכשיו אני רק איתך, וחבל שלא בבשר
kiss: אני שמחה שאתה רק איתי. גם אני רק איתך. ולעניין תענוגות הבשרים - אולי ביום חמישי, זה לא רחוק מאוד
NICE: אכן. אני כן ברדאר, אבל אין פונים
kiss: אם אני אהיה ברדאר, אני לא אהיה רק איתך...
NICE: כפי שאמרתי, אני לא מעניין אף אחת. אגב, אהבתי לקרוא את תעתיק השיחה הראשונה בינינו. טוב שלפחות את שמרת את הקובץ הזה. מי יודע, אולי פעם, כשתהיי סופרת מפורסמת, זה ייכנס לאוטוביוגרפיה שלך
kiss: אתה רוצה שאשלח לך עוד פרק מהרומן שבכתובים? האמת ששמרתי את הלוגים של רוב השיחות (אני כזאת, שומרת הכל, יש לי אפילו פתקאות ומכתבי אהבה מהתיכון). רוב השיחות מעניינות. אשלח לך. לא כדאי שתוציא תדפיס של זה, אני פוחדת שזה יתגלה ואז נצטרך להפסיק. עצם המחשבה על כך גורמת לי עצב  
NICE: הכל בינינו מעניין, ואל תדאגי, אני אהיה זהיר. אבל בואי נחליף נושא, כי זה מעציב גם אותי לחשוב על כך. אני משוטט עכשיו באתר של מוזיאון וויטני. הייתי בוויטני עם מיכאל והיה מרתק
kiss: אני מאוד אוהבת מוזיאונים, אבל לא של ציורים קלאסיים. זה הספיק לי. אמנות מודרנית אני תמיד מוכנה לראות, ומוזיאונים לטבע, וציורים סוריאליסטיים גם אם הם קלאסיים
NICE: בשנים האחרונות שבתי ליהנות גם מהקלאסיים, אולי בגלל הגיל
kiss: משעממים אותי הקלאסיים, כבר מכירה אותם בעל פה. בשבילם לא צריך להשתרך במסדרונות. זוכרת היטב את אכזבתי מהמונה ליזה
NICE: כן, המונה ליזה היא אכזבה אוניברסלית, אבל רמברנדט תמיד מרתק, ולפעמים אחרים
kiss: הייתי גם במוזיאון רמברנדט. העניין הוא, שאת התמונות האלה אנחנו מכירים כבר מספרים
NICE: זה לא אותו דבר, אני אוהב להתבונן בפרטים הקטנים, במשיכות המכחול, באור, במבט, בטקסטורה. מאוד מעצבן לטייל איתי במוזיאונים, אני מתבונן שעות בתמונה וכולם מאבדים סבלנות
kiss: אז אולי אני לא אטייל איתך במוזיאונים :-) אני אוהבת ללכת לבד, או עם אורית
NICE: במה אורית מיוחדת במוזיאונים?
kiss: היא לא מיוחדת במוזיאונים, אבל יש לה טמפרמנט דומה לשלי בעניינים האלה. היא בכלל פרטנרית טובה לטיולים. נראה לי שאת חופשת היומולדת שלי אבלה איתה
NICE: תסעי לניו יורק?
kiss: כן
NICE: איזה כיף, תמיד מוכן להיות שם, כבר אמרתי זאת
kiss: אבל זה בעוד הרבה זמן. ביוני
NICE: כלומר אין עוד צורך להתגעגע?
kiss: תמיד יש צורך להתגעגע
NICE: אוףףףףףףףףף. התעייף לי הראש היום. הייתי מתוח בימים אלה כנראה
kiss: שולחת לך עיסוי-רקות מכאן. נפגשנו באחת התקופות הכי עסוקות שלך, לא?
NICE: (תודה, אני צריך את כולך). כן, נראה לי שאת מקור אנרגיה ראשי. למזלי, האווירה אצלנו טובה, אחרת הייתי מרגיש ממש רע. ובבית לא מציקים לי, אז הרווחתי
kiss: לא הבנתי
NICE: תקופה מאוד אינטנסיבית, אבל היות והנושא מעניין האתגר אמיתי ואת נפלאה - יצא לי טוב
kiss: אני התכוונתי שאם מצאת זמן בתוך כל הפעילות הקדחתנית הזאת גם בשבילנו, אז בזמנים כתיקונם זה צריך להיות לך ממש קל (תודה, גם אתה נפלא למדי בעצמך)
NICE: מבחינת שעות שכחתי כבר מהם זמנים רגילים. בעצם לא הייתי מוכן לאינטנסיביות שבינינו, כלומר לא עלה בדעתי שתיפול בחלקי חוויה כזו
kiss: מזל שאני כל כך גמישה בזמנים שלי. אני מקווה שאני לא זמינה מדי... (הייתי צריכה להזהיר אותך מאינטנסיביותי)
NICE: את זמינה במידה המתאימה בדיוק, כך שאני יכול להתגעגע במידה הראויה (הבנתי זאת בכוחות עצמי די מהר, ומתאים לי)
kiss: זה טוב, אם כך (לגבי שני הדברים)
NICE: כן, אנחנו מלאי מחמאות הערב, זה בערך כל מה שיוצא מראשי (טוב לגבי השיחה והסקס?)
kiss: יש שלב כזה, שלב המחמאות?
NICE: את בעד תורת השלבים?
kiss: טוב שאני זמינה במידה המתאימה, וטוב שמתאימה לך האינטנסיביות. וטובה השיחה, וטוב הסקס... כמה שמאלץ אנחנו נוטפים (אתה מתכוון ל-12 השלבים? כי אתה הרי יודע שאני לא מכירה "תורות" וכאלה)
NICE: נורא, מזל שיש אימון בוקר, למעשה אני מרגיש ששיחה עכשיו היא תחליף די עלוב למגע (לא, התכוונתי לתורת השלבים לחיסול המדינה היהודית. מהם 12 השלבים?)
kiss: לא תחליף עלוב כל כך (12 השלבים בגמילה. ואולי אני מתבלבלת)
NICE: בגמילה מנשים או סמים?
kiss: סמים, אלכוהול
NICE: אוף אין לי כוח לדבר, רוצה לגעת
kiss: זה לא פייר... כי אתה הרי לא יכול לגעת בי
NICE: זה באמת לא פייר
kiss: לפעמים אפשר לגעת רק במילים. ואני לא אגיד מילים שמבקשות לגעת, כי זה יישמע קלישאה
NICE: עכשיו עוררת אותי , ועוד מעט צריך לקום
kiss: יקירי, אני לא יכולה להרדים אותך בשלט רחוק... רק לעורר. אולי אני באמת אשלח אותך לישון לפני שתימס לי
NICE: תודה רבה. ותמוססי את עצמך?
kiss: לי זה עוד קצת מוקדם, ואני לא עייפה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה