יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 35

אל: דנה גלזרמן
מאת: ראובן רימון
נושא: מונוגמיה
תאריך: 16.1.2000

עכשיו על בטן מלאה ולד זפלין בראש, אני יכול להיות הרבה יותר נחמד. לא יודע מה הרתיח אותי במה שסיפרת לי על היזיז שלך. אם אין לך התנגדות, האיש הזה, שמתחתן כדי שיהיה לו ילד ושומר לו
יזיזות, כדי לספק את צרכיו אחרי שאשתו יולדת, לא מוצא חן בעיני מלכתחילה. משהו בגישה שלו
מסריח בעיני. אבל בטוח שאין הצדקה מוסרית להתערבות שלי בעניין הזה. לפתע, כשסיפרת לי שהוא מנסה לשכנע אותך לשכב איתו גם כעת, קפצה עלי קנאה שלא שיערתי שקיימת בי - יש שם לחיה הזו? אני בהחלט יכול להבין את הרצון שלו לשמור גם אותך. אבל אני מאוד שמח שאמרת לו שאין סיכוי כזה עכשיו ושתודיעי לו אם ישתנה משהו (מקווה שלא תודיעי לו בעתיד הקרוב… או בכלל). גם החיבוק החברי הווירטואלי ששלחת לו מצא חן בעיניי, משום מה.
את אומרת שרוב הגברים לא מסוגלים להבין את המונוגמיה שלך ושואלת אם זה גנטי אצלנו. גנטיקה, ככל הידוע לי, זה לאורך לא לרוחב. אפשר היה לחשוב, מכך שאינך מוטרדת מנשותיהן של מאהביך, שאינך בהכרח מונוגמית לחלוטין. אבל אולי זה לא אותו דבר. בכל אופן, נראה לי שאכן יש לך את הכישורים להבטחת המונוגמיות של גבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה