יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 36


16.1.01

kiss: היי יקירי, מה שלומך הלילה? בני החכם שאל אותי היום אם אנחנו "עושים את זה". אז, לפני שהספקתי למצוא תשובה, אמר: "בעצם אני יכול לדעת בעצמי, אם אני אספור את הקונדומים בקופסה של הלייף סטייל" וחיפש בצד המיטה
NICE: מסוכן הילדון, סיפרת לו מה אני חושב עליהם?
kiss: אמרתי לו שאנחנו בהחלט מתכוונים לעשות את זה בקרוב, ושאני מעדיפה שלא יחטט לי (לא סיפרתי לו מה אתה חושב עליהם)
NICE: אוףףףףףףףףףףףףףףף
kiss: הוא היה מרוצה מהתשובה
NICE: אמא רבת תושיה, מזל שהוא לא רואה אותך עם "פרצוף של מזדיינת", כלשונך
kiss: פרצוף של באה מאהבה... (זהו, יותר אני לא אומרת בחיים פרצוף של מזדיינת .. ראיתי באמת שהביטוי הזה הכניס אותך להלם)
NICE: איך אני יכול להיות כזה עדין? מה דפוק בי?
kiss: לא ידוע לי על משהו שדפוק בך. אולי אני אמצא בהמשך. ואולי העדינות תעבור לך. מה אתה עושה עכשיו?
NICE: נכון, משום קשה לי להתייחס בשלוות נפש לאופן שבו מדברים לעתים סביבי. אידיוטי לומר 'אנחנו", אבל לא העזנו לבטא מילים כאלה חופשי (חוץ מלשוחח איתך, אני מאזין לקול המוסיקה)
kiss: יש לך יין? הייתי שותה איתך יין, כל אחד מצידו
NICE: אני אשתה איתך באופן וירטואלי. יראה קצת מוזר לפתוח בקבוק ולשבת לשתות מול המסך לא?
kiss: כן, זה יהיה באמת מוזר אם תפתח בקבוק במיוחד. בכלל, לא שואלים אותך מה אתה עושה במחשב בלילה?
NICE: אני קורא, כאן, משוטט, משוחח, תמיד הייתי מתייחד קצת עם עצמי בלילה, וסך הכל איני יושב שעות אין קץ. ובכלל, משתדלים לתת כאן פרטיות
kiss: כן, את זה הבנתי. אתה נהנה משני העולמות (שמחה שאתה מתייחד גם איתי)
NICE: אני מרגיש תשע מתוך עשר (מתייחד מלשון יחוד?)
kiss: כן, גם מלשון יחוד (כתבת "תמיד הייתי מתייחד קצת עם עצמי בלילה"). ונזכרתי עכשיו בשיר שבעלי לשעבר שר לי, "את יחידה ומיוחדה שלי"
NICE: יש תפילה שהיא שיר הייחוד
kiss: בקיצור, אחלה שורש, י.ח.ד
NICE: אפשר להטות אותו מחר?
kiss: אשמח להתייחד איתך.
NICE: אני רוצה להציע תרגומים שלי לאתר "הבמה". ואולי אציע עצמי כעורך?
kiss: מחפש מה לעשות, או עוד מקורות הכנסה?
NICE: את חיי הנצח, בייבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה