יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 37

18.1.01

NICE: היה כיף במיוחד, לדבר איתך הערב בסלולרי מהאוטו בדרך הביתה. השיחה בינינו, כרגיל, פורצת את כל הסכרים. אגב, באתר הנשים של וואלה יש עצות בנוגע לחפוז, ובין היתר כמה מלים בזכות תפקידו של הסלולרי... ובכלל ראוי לכתוב ביתר אריכות על האפקטים החברתיים של טכנולוגיה זו, השפעותיה על מוסד המשפחה, על תרבות השיחה, על הרגלי הנהיגה וכו'
kiss: נו, אז אתה מוזמן לכתוב רצנזיה מעמיקה על הנושא הסלולרי. אתה אוהב את ריימונד קארבר?
NICE: אוהב, וגם תרגמתי פרגמנט שלו, לא שלחתי לך? אחפש מחר בעבודה ואשלח לך, אם יהיה לי זמן.  במקום מאהב עם ייסוריי מצפון ביחס לאשתו, בחרת לך אחד המתייסר בגלל עבודתו
kiss: טוב שאתה אוהב אותו, כי קניתי לך ספר שלו. תקבל בביקור הבא באי. ומצפון זה דבר שאני אוהבת בגבר. על הקטע של הייסורים אפשר לוותר. אולי צריך לשקול שוב את האופציה האפלטונית?
NICE: בחלום בלילה. אנחנו אפלטונים כבר לא נהיה. אבל חשבתי עוד על השאלות של גיל בענייננו. הפתרון שמצאת נראה לי הטוב ביותר במסגרת האפשרי, נראה מה יהיה הלאה. הלוואי שהיה קל כל כך לעבוד על מבוגרים…
kiss: לדעתי אין לו שום בעיה עם זה כרגע, נראה לו הגיוני לחלוטין. רק אולי זה קצת הוריד לך נקודות בעיניו, העובדה שלא זכית בחסדיי. אולי אני צריכה להדגיש יותר את עליונותה של החברות האמיצה, שלא רצינו לקלקל אותה
NICE: אין לי ספק שנצליח איכשהו לשקם את מעמדי
kiss: אני בטוחה. אתה רק צריך להגיד לו שאתה אוהב את ג'ים קרי, למשל... (נשיקות)
NICE: אכן אני אוהב אותו (וגם לך)
kiss: אני יודעת! (והיה יותר נחמד אילו במקום "גם לך" זה היה "גם אותך")
NICE: חשבתי גם על זה, ואינני מעז
kiss: אני בדיוק מדברת עליך עכשיו (דברים טובים) עם אורית בטלפון
NICE: אני עייף, אני חושב שנהייתי אנושי מדי
kiss: אתה יודע להתרגז?
NICE: כנראה שאני יודע, למה? כי גם זה אנושי?
kiss: כן, חשבתי לעצמי שאני בעצם לא יודעת אם אתה יודע להתרגז ומה גורם לזה
NICE: מה גורם? דיברנו פעם על טפשות, בורות וכו'? אבל לעתים גם על הילדים, בגלל שטויות
kiss: כן, אמרת שאלה הדברים שאתה שונא. אתה צועק?
NICE: כמובן, אחרת למה להתרגז? (את עדיין בטלפון?)
kiss: אפשר להתרגז בשקט... סתם
NICE: אז מקבלים אולקוס. אבל אלה בדרך כלל שטויות, אז קצת צעקות וזה עובר
kiss: לא אמרתי לך היום בכלל כמה אני שמחה שאנחנו מכירים
NICE: וגם אני, חם לי בפנים
kiss: אני כבר לא בטלפון. ד"ש מאורית
NICE: ד"ש גם ממני, מה סיפרת לה?
kiss: איך עוברים ימינו בנעימות
NICE: אני אוהב אותך כשאת מרוצה מהחיים
kiss: אני מאוד מרוצה מהחיים. תשע פלוס (בזכותך, הפלוס)
NICE: כן, כמו המתעמלות באולימפיאדה, וגם את הוספת לי כמה אלפיות
kiss: ראית במקרה את התוכנית של אמנון לוי?
NICE: חס וחלילה, התחלתי לקרוא את "על הילד" של ניק הורנבי
kiss: נזכרתי איך קוראים לספר הנוסף שלו, זה שהיה גם סרט עם ג'ון קיוזאק: "נאמנות גבוהה"
NICE: העברית של התרגום מזכירה אותך. וכמובן, הסיפור על האם הגרושה
kiss: בתוכנית של אמנון לוי הם עשו ניסוי: שלחו בחורה שמנמונת לחפש עבודה, ושלחו אחריה בחורה רזה. די מדהים, ועם זאת די צפוי
NICE: זה לא ניסוי מכוער?
kiss: זה ניסוי מכוער, בטח. ואחר כך הם עוד עימתו את האנשים שדחו את השמנמונת וקיבלו את הרזה לעבודה. אלה היו בעיקר נשים, אגב, שהיפלו לרעה
NICE: מזה, למשל, הייתי מתרגז
kiss: תיקח בווידאו את נאמנות גבוהה. זה נחמד
NICE: שמעתי על זה. אם נניח נתחתן פעם תרצי ממני איזה צאצא? איך אני מעז?
kiss: אופס. מאיפה קפצת לזה פתאום?
NICE: סתם מוחי הקודח, מצטער
kiss: אני אשמח מאוד לדעת לאיזה כיוון קודח מוחך, החביב עלי כל כך (ואתה מנפיק צאצאים משובחים, זה בטוח)
NICE: עזבי הכל פנטזיות, משתעשע באופציות, חבל על הזמן
kiss: אתה בכלל אוהב רזות, אז איך תימשך לנשים בהריון?
NICE: אני באמת אינני נמשך לנשים בהריון. איתך אני דווקא מסתדר לא רע
kiss: תאר לעצמך איך היית מסתדר איתי אילו היתה לך העדפה כזאת  (לעגלגלות)
NICE: אני מגלה על עצמי בעזרתך דברים חדשים, אמש היה קטע שהיית כולך אלי בפרופיל ולפתע הבנתי לחלוטין את רובנס
kiss: יופי, זה עושה לי "העצמה". כמו הציורים של בוטרו
NICE: בוטרו קצת גרוטסקי, רובנס אמיתי
kiss: היום שאלתי בטלפון את אורית אם בעלה עדיין מרגש אותה, והיא אמרה שכן
NICE: למה הנושא הזה עלה בכלל?
kiss: דיברנו על כיפים וריגושים וכמה זמן זה יכול להימשך
NICE: כמה שנים היא נשואה?
kiss: וואו. אני לא יודעת בדיוק. בין שמונה לעשר. יש להם ילד משותף
NICE: הוא מבוגר ממנה?
kiss: כן, הוא בגילך אני חושבת, אולי קצת יותר
NICE: למען האמת, גם כאן המצב רחוק מלהיות מת, אבל עשרים שנה זה המון, שלא לומר יותר מדי
kiss: שניהם היו נשואים בעבר
NICE: ויש להם ילדים נוספים?
kiss: לאורית אין ילדים נוספים. לו יש שניים מנישואיו הקודמים
NICE: היא מאושרת, אורית?
kiss: כן, היא מאושרת, אומרת שבגלל שהוא "היעוד" שלה והיא שלו …למרות שהיו להם גם משברים
NICE: אל תספרי לי, לא בגלל הדיסקרטיות, פשוט לא מתאים לי לדעת. לא אוהב רכילות
kiss: טוב. אתה מוצא חן בעיניי משום מה
NICE: גם את בעיני, ולא משום מה, אם כי נדון בנושא בהרחבה מחר אם תרצי
kiss: זה אומר שאתה הולך לישון? (וכן, בטח ארצה)
NICE: הרי ערכנו פעם רשימה של הדברים שמוצאים חן. אגב כמה זמן הרומן שלנו נמשך?
kiss: התחלנו לדבר באודיגו ב-6 בדצמבר
NICE: כלומר חודש וחצי. נחמד
kiss: חודש וחצי מאוד טובים
NICE: אני רוצה לגמור את הנאום שלי על רכילות: זה קצף על פני המים, על מי אין רכילות? כולל עלי ועל כל הגדולים שהיו אי פעם. אפילו אלקיביאדס ריכל על סוקראטס, אז מה?
kiss: זה לא "רכילות". זה החיים. אבל די, מספיק עם זה באמת. שמעת? אומרים שהנער שנרצח התחבר עם הערביה דרך האינטרנט
NICE: מה סיפרת לאורית עלי?
kiss: כל מיני דברים שקשורים למראה, לאישיות ולהתנהגות. היא לא יודעת את שם משפחתך ולא היכן אתה עובד
NICE: למען האמת איני מודאג כלל. בעיקר אני סומך עליך יותר מאשר עלי  (בעניין הנער – כן, כך כתוב בוואלה וכך אמרו גם ברדיו)
kiss: אז אני שומרת עליך... ואתה יכול לסמוך עלי (מין נחתומית כזאת שמעידה על עצמה לפעמים)
NICE: ואני מרגיש נפלא עם זה. ועכשיו כנראה לילה טוב יקירתי וחלומות חביבים שתזכרי בבוקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה