יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 43

20.1.01

NICE: ערב טוב יקירתי
kiss: אני שמחה שנכנסת לאודיגו. בדיוק קראתי את האימייל היפה ממך ואני רועדת (קר כאן, כרגיל, אבל לא בגלל זה אני רועדת)
NICE: חיכיתי כמה דקות כדי לראות עם תרצי עדיין לדבר איתי. כלומר האם זה לא יותר מהצפוי... הפרגמנט של ריימונד קארבר הוא האחרון בספר, אני חושב שהתרגום שלי טוב יותר:

והאם קיבלת את
חפצך מהחיים האלה, למרות זאת?
אכן.
ומה הוא שבו חפצת?
לקרוא עצמי אהוב, לחוש עצמי
אהוב על הארץ.

kiss: מה שלומך?
NICE: תשע נקודה שבעים ותשע (זה יותר מתשע, הרבה יותר, ועדיין לא עשר)
kiss: זה יותר ממה שאני מעזה לצפות. וזה גורם לי קור מבחוץ וחום מבפנים. ואני יכולה להזדהות עם רוב התחושות
NICE: כהורה, אני צריך להיות מודאג בעקבות הרצח ההוא של הנער? (איך אני בלהתחמק?)
kiss: כן, אתה צריך להסביר לילדים את הסכנות של האינטרנט (אתה לא יכול עכשיו להתחמק דווקא. אלא אם כן תתעקש)
NICE: נו, לא אתעקש, אבל להתבייש מותר?
kiss: אתה מתבייש? ממני?
NICE: לא ממש, את יודעת התפרצות רגשות וכזה... (אני חושב שמיכאל מודע לסכנות, והוא גם לא הטיפוס שיסע לרמאללה בגלל בחורה, פשוט לא סביר)
kiss: באמת אתה לא רוצה לדבר עלינו? מה מפחיד אותך?
NICE: באמת אדבר איתך על כל דבר, אבל איני בטוח שיודע איך להתחיל. גברים, את יודעת
kiss: נו….
NICE: כנראה החשש מאובדן הנוחות היום יומית. האפשרות שאגרום כאב לאחרים, הוריי שאינם צעירים, למשל, ילדיי, הלן, ואולי עוד
kiss: אתה לא חושב שנוכל להמשיך ככה?
NICE: מחד אני מניח שכן, שהרי אני איש הייטק, מאידך מה יקרה אם אתאהב בך עד שטויות?
kiss: שטויות כלומר שתרצה להיות איתי בלילות? (אני מודה שלפעמים אני משתוקקת לכך. וגם לטייל ביחד ביפו העתיקה. ולראות סרט. כאלה)
NICE: יפה, כלומר אני רוצה כבר עכשיו, אלא שעדיין נוהג בהגיון (בוודאי, ולנקות ולכבס ולבשל ולריב ולהתפייס...)
kiss: ומפחיד אותך שאתה רוצה (אוי, לריב, באמת??? על מה אנחנו יכולים לריב? טוב, אני מניחה שאנחנו יכולים. ולהתפייס. מהר)
NICE: אל דאגה, נמצא על מה. מפחיד לא, אני מבוגר... אבל להתאהב מחדש זו תמיד תערובת של התעלות וחשש (סופסוף משהו מדאיג אותך…)
kiss: אני שמחה שאנחנו מדברים על זה
NICE: אנחנו מדברים על הכל לא?
kiss: מה זה הקשקוש על זה שאני כאילו לא מכירה תכונות שלך שלא אוהב? יש משהו קריטי שהסתתר ממני?
(בא לי מאוד להתחבק איתך עכשיו)
NICE: קשקוש? למשל טרם ראית אותי מתעצבן על הקירות שלא ניתן לתקוע בהם מסמרים, ובכלל יש חיים גם מחוץ למיטה (לצערי). וחוץ מהפדופיליה אני לא מסתיר כלום…
kiss: נו, כל אחד מתעצבן על קירות שלא ניתן לתקוע בהם מסמרים
NICE: מה את להגיד, ומה אני אומר? והרי אתגר לדור הבא של תוכנות הצ'אט
kiss: מה, חיבוקים?
NICE: נשיקות תקבלי בהקדם, הלוואי שאוכל מחר, אבל אני די לחוץ בבוקר, אז נראה
kiss: אני צריכה לתת לתיקון את המזכירה האלקטרונית, וגם לבנק. אני בשאיפה להחזיר חלק מהמשכנתא שלי מחר
NICE: ממש בוחטה?
kiss: לא כזאת בוכטה, 50,000 שקל. יש לי חלק של ההלוואה בריבית משתנה, ואני יכולה להחזיר כמה שאני רוצה ממנה עד סוף החודש, אז אני משתדלת.
NICE: שיהיה בהצלחה. משום מה ככל שאני מתקדם בספר של הורנבי אני מחד מעריך יותר את אמהותך, ומאידך חושש יותר לגורלו של בנך
kiss: אני לא חושבת שיש באמת קווי דמיון. גיל לא דומה לילד ההוא, ואני ממש לא דומה לאמא ההיא. ממש לא.
NICE: נכון, שלא דומה, אבל בראש שלי כן
kiss: כן, זו סיטואציה דומה. לא הכרת לפני כן גרושה עם ילד?
NICE: אולי הכרתי, אבל בטח לא באינטנסיביות כזו. גיל נשמע לי ממש חמוד. והוא מן הסתם פחות מודאג ממני, למשל
kiss: לך תדע מה מדאיג אותו... אתמול ראינו יחד את "להיות ג'ון מלקוביץ'".  שאלתי אותו בראש של מי הוא היה רוצה להיות, והוא אמר בראש של טל (החברה שלו). אבל הוא לא רוצה שהיא תהיה בראש שלו…
NICE: הבן שלך מעניק לי אליבי נפלא. הוא מגלה תכונות מדאיגות של זכר. בעצם הוא רוצה להיות הזבוב
kiss: כן. אם כי אליבי זאת מילה שקשורה בפשע
NICE: יאללה שיהיה, מה את גם עו"ד?
kiss: אז אנחנו אוהבים אותנו בעולם של סארמאגו? אגב, זה אחד הדברים שאני לא מבינה. היכולת לאהוב שניים/שתיים. אבל מקובל עלי שזה קיים, במידה מסוימת (איזה שיחות מבולבלות באודיגו הזה. מעניין איך אנשים לא חכמים מסתדרים עם התוכנה הזאת ועם ניהול שיחות שונות במקביל)
NICE: וודי אלן היה אומר שזה ההבדל בין לאהוב ולהיות מאוהב. אני נוטה לסברה שזו אסטרטגיה של גברים בוגדנים, או מתוסכלים ,או כאלה שנשואים יותר מדי (אנשים אינטליגנטים מובנים לרב ערוציות, אלה שאינם - לא מגיעים כלל למורכבות הזו)
kiss: זה כבר נשמע יותר הגיוני. ההבדל בין לאהוב לבין להיות מאוהב. המאוהב זה במישהו החדש יותר. אבל אני חושבת שאני אוהבת, לא רק מאוהבת
NICE: זה כבר קשור להבדל בין נשים לגברים. אלן, למרות חזותו היורמית, מדבר בהחלט מהפוזיציה הגברית
kiss: (זאת כנראה שיחה שהייתי די מתקשה לנהל בעל פה)
NICE: למה? פה לפה מטווח אפס?
kiss: אולי יותר קל לכתוב
NICE: זה תחום מוכר לנו
kiss: אבל שווה לנסות. לקח לי המון זמן לגבש הגדרה (אני כזאת שכלתנית שזה נורא לפעמים)
NICE: ננסה זאת בהקדם, להגיד בעל פה (בגלל זה אנחנו מסתדרים). ומהי ההגדרה?
kiss: ההגדרה היא שאתה תופס אצלי מקום חם ועמוק, שאם יתרוקן יישאר בו חלל גדול וקר
NICE: אוף, חזרנו לראשית השיחה. וכך את אצלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה