יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 44

24.1.01

kiss: מוזר שראינו את "להיות ג'ון מלקוביץ'" ואת "טרומן" יום אחרי יום. גיל התחיל לדבר עם המנורה כאילו יש שם מצלמות ומיקרופונים
NICE: סובל, הצעיר?
kiss: הוא סובל, אבל אני מדברת על הקטע של המציאות המעורבת. פתאום עלה בדעתו שגם אנחנו בתוך סרט, ושאני ניצבת. הראיתי לו את הסימן של הניתוח הקיסרי
NICE: רציתי לשאול אותך פעם עליו באמת, כי לא ראיתי
kiss: אם יזדמן לך שוב לראות אותי ערומה, בקש ממני לשכב על הגב ותוכל לראות אותו
NICE: אם יזדמן לי במקרה….
kiss: "מה תאמר לגברת ערומה"
NICE: אני חושב שאלקק את הצלקת ומשם למטה... דהיינו, שיר בלי מילים
kiss: זה עשוי לשעשע אותה, לדעתי
NICE: בלשון המעטה
kiss: טוב, אז זה עשוי לשעשע אותה ביותר. במה אתה עסוק?
NICE: שום דבר מיוחד, מקשיב לתוכנית על הסונטות של בטהובן ומשוחח עם אהובתי
kiss: תאר לעצמך שהיינו שחקנים בסרט של חיינו
NICE: אני רואה שטרומן השיג את מטרתו
kiss: קודם ראיתי בטלוויזיה את יאיר לפיד מראיין את הנאנסת משומרת. היה מדהים למדי
NICE: לא ולא. מה סיפרה הנאנסת משומרת? (אני די עייף, עכשיו עת למעשים, לא דיבורים)
kiss: היי, אל תרגיז אותי עם זה... תהיה בטוח שגם אני רוצה מעשים
NICE: אל תכעסי, סתם מעט תסכול
kiss: אילו הייתי אומרת לך עכשיו שאני מוכרחה אותך?
NICE: אני אחשוב על תשובה ציונית הולמת
kiss: (זו דווקא לא היתה התגרות. חשבתי לי לעצמי מה היה קורה אילו באמת הייתי זקוקה לך עכשיו, בניגוד לסתם רוצה)
NICE: חשבתי על זה הערב, כלומר כשגיל בבית? בקטע של חברים?
kiss: זה חשוב באיזה קטע?
Nice: לאו דווקא, בעניין של הבהרה
kiss: זו היתה בדיקה תיאורטית. נניח, כדי להקל עליך, שזה היה בקטע של חברים.
NICE: אני משום מה לחוץ הערב. פתאום הדברים נראים לי מסובכים
kiss: הם קצת מסובכים. אני משתטה, ואתה לא מוכרח ללכת איתי בזה
NICE: אלה לא ממש שטויות, זה יכול להתרחש
kiss: כן, זה יכול להתרחש, ואני אגיד לעצמי שזאת לא אופציה.
NICE: בואי נפתח בזה שאם זה במשך היום, אני לרשותך
kiss: אוקיי . ואני לרשותך
NICE: עכשיו מתחיל גם להיות צפוף פה סביבי. אבל עדיין לא נורא. אז מה סיפרה הנאנסת ללפיד?
kiss: מה שהדהים אותי בעיקר היה היחס של אנשי הקיבוץ כלפיה. הם ממש האשימו אותה, ומאשימים אותה עד היום, שהיא חולה בראש. רומזים שהיא הביאה זאת על עצמה
NICE: זה מה שהיא אמרה? למה היא נשארת שם?
kiss: היא חזרה לקיבוץ כדי לעלות לקבר של אביה, ומזכירת הקיבוץ צעקה עליה (זה לא מה שהיא אמרה, זה מה שכולם ראו. היו שם תחקירנית, צלם ומקליט)
NICE: זה בטח מתחבר לסדרת הכתבות במוסף הארץ. קיבוץ, מנסיוני, יכול להיות מקום מאוד מלחיץ
kiss: זה מתקשר מאוד לכתבה שהיתה במוסף על אונס והתעללות מינית בקיבוצים. גם היא היתה ילדה "חלשה", מ"המותרות". הם היו חדשים בקיבוץ, והנערים האנסים היו ותיקים. אז כולם הגנו עליהם
NICE: בואי נחליף נושא. איזה מעשה מטורף עשית פעם?
kiss: כשעוד לא היה לי רשיון, ואחותי קיבלה רשיון רק חודש לפני כן, נסענו עם האוטו של אבא שלי לרמת הגולן, רק שתינו
NICE: טוב שלא לקחתן אוטובוס, וחבל שלא הזמנתן אותי להצטרף
kiss: אני לא מבינה לפעמים את ההורים שלי. הדברים שהם הרשו לי....
NICE: מי כן מבין? והילדים תמיד מבינים אותי? (כנראה היית למעשה ילדה טובה)
kiss: אני מתכוונת שאני מתפלאת איך הם הרשו לי כל מיני דברים (בטח שהייתי למעשה ילדה טובה). איך אבא שלי כעס כשלא חזרתי הביתה לישון ביום שפגשתי את אהבתי הגדולה הראשונה. אבל אחרי שהבאתי אותו הביתה, אבי נרגע (וגם הבטחתי שלא אעלם יותר בלי להודיע).
NICE: זה קורה לכל אב לבנות. מעניין איך ינהג גיסי המרובע
kiss: אתה צריך להבין את הסיטואציה: אני בת 18,  גרה בבית. יוצאת בצהריי יום שישי מהבית ולא חוזרת עד שבת בלילה. כשאני חוזרת, זה באוטו ספורט עם מישהו שיותר קרוב בגילו להוריי, עם שיבה בשיער. לבושה בחולצה שלו
NICE: כן אני ודאי אהיה מודאג מאוד, אבל היום יש סלולרים, אפשר להתקשר לילדים התועים…
kiss: חצי לילה קראתי את "הציפור הצבועה", בעצם
NICE: כי את בעצם מאוד תרבותית
kiss: כי הוא נרדם ואני לא הצלחתי לעצום עין
NICE: מין וספרים. אני אוסיף גם מוסיקה
kiss: המוסיקה היתה בגיטרה. הוא ניגן ושר "שתי גיטרות" ברוסית. טוב, די עם זה. אוהב את ייז'י קושינסקי?
NICE: למה די?
kiss: אני נוסטלגית היום יותר מדי
NICE: קראתי את "הציפור הצבועה", והשבוע קראתי בטריביון על מחזה שמישהו כתב על קושינסקי, שהוא היה מתחזה גמור
kiss: בעצם, אני לא אוהבת את קושינסקי. אבל הציפור הצבועה ריתק אותי. הוא התאבד בצורה איומה.
NICE: נכון, הספרים הבאים כבר לא היו כל כך מעניינים (דווקא הנוסטלגיה שיפרה מאוד את מצב רוחי). שכחתי, איך הוא התאבד?
kiss: שקית ניילון על הראש (מצא חן בעיניך שהחלפתי את הנושא….)
NICE: תראי, הצלחנו להמריא מדכדוך לשיחה במיטב המסורת שלנו, זה לא רע
kiss: מצחיק שיש לנו "מסורת"
NICE: כן באמת משעשע, טוב לפני שאתחיל שוב להתבכיין ניפרד ללילה?
kiss: אוהבת אותך
NICE: ואני אוהב אותך
kiss: נשיקות וחיבוקים
NICE: כנ"ל (כמעט במזומן)
kiss: אי בודד בתשלומים ונשיקות על החשבון....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה