יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 5

11.12.2000


NICE: היי, כל חברותי כאן הערב, ובעצם מתחשק לי לדבר רק איתך
kiss: אהלן. וואו, כל חברותיך. עם כמה נשים אני צריכה להתחרות?
NICE: למעשה עם אף אחת
kiss: יופי, כי אני לא אוהבת להתחרות בלי לדעת מול מי אני מתחרה
NICE: אין לך מתחרות. אני פשוט  nice, כדרכי
kiss: אני עוד לא מכירה את דרכך. רק על קצה המזלג
NICE: כנ"ל, אבל הדרך הזו מרתקת
kiss: נכון
NICE: אני מוצף פניות היום, מה קורה איתך הערב, עובדת?
kiss: מוצף... אז תפצל את פלגיך, או שים סכר
NICE: עדיף לסכור, אבל אני מנומס מדי. לאט לאט
kiss: טוב, אז תאותת לי כשתתפנה משיחות הנימוסין
NICE: קיבלתי גיליון חדש של  Granta
kiss: ביום חמישי אני אוכל לקרוא את זה שנתת לי כשנפגשנו. תגיד לי כשתהיה איתי
NICE: אני איתך, כללית. בקול המוסיקה מנגנים ג'אז מצוין
kiss: כשתהיה איתי ספציפית תגיד, ואז גם אני אהיה ספציפית איתך
NICE: ספציפית, מה זה?
גברת ספציפית את כאן?
ספציפית?
kiss: כן. בגלל שזנחת אותי, התנפלו עלי אחרים
NICE: אני ספציפית איתך. ממש סכנה כאן, מישהו מעניין?
kiss: אני שמחה. בינתיים אתה מוביל
NICE: במחזרות? תגידי, איך אני משכנע את אודיגו לבקש סיסמה אחרי ששכנעתי אותו לא להיפתח מעצמו?
kiss: אולי בכלים ובהגדרות אישיות
NICE: לו ידעת כמה סיסמאות אני צריך לזכור בעבודה, נמאס לי, אין לי בכלל סודות
kiss: אני סוד (או לא)
NICE: אכן, מלא אנשים סביבי פתאום
kiss: פיזית?
NICE: מותר לגלותו? (את שובבה)
kiss: אני מתוקה
NICE: כן פיזית, אבל עכשיו התרחקו. לא חשוב, כיף איתך בכל מקרה, ולמען האמת אני מעדיף את הטלפון, ובכלל פנים אל פנים. בעניין המתוקה - את זה עוד צריך לטעום
kiss: אתה צריך להגיד לי מה קורה, כי אני לא רוצה לשלוח לך הודעה כשמישהו מאחוריך. וטרם יצא לי להצדיק את הכינוי שלי
NICE: אסמן לך אם יש מישהו. ובכלל איני פותח כשאנשים בסביבה, אז בבקשה
kiss: איך תסמן לי?
NICE: לא יצא לך בכלל להצדיק את הכינוי,  או בינינו? לגבי הסימן, אולי פשוט איעלם, אני יודע לסגור ולפתוח את האודיגו
kiss: מבחינתך, לא יצא לי להצדיק את הכינוי שלי
NICE: טוב, היית רוצה להצדיקו?
kiss: אוקיי, אז תיעלם, אבל תחזור כשתוכל כדי להגיד לי מה קרה (אני אוהבת נשיקות!)
NICE: לכל המאוחר איעלם ואחזור למחרת בבוקר, אל תדאגי, אני ילד גדול. אגב, מאיזו שעה אפשר להטרידך בבוקר טלפונית?  הנסיעות לבד משעממות (בעניין הנשיקות - האם זו הצהרה, בקשה, רמז לבאות?)
kiss: הצהרה, כמובן
NICE: טוב, גם אני למעשה
kiss: גם אתה אוהב נשיקות למעשה?
NICE: אני אוהב נשיקות מכל מיני סוגים, ובעיקר בכל מיני מקומות
kiss: גיל הולך לבי"ס בשמונה בערך (אני לא רוצה להיות נדושה עם החיוכים הממוחשבים, אבל אני מחייכת המון)
NICE: ואז את חוזרת לישון או בכושר? (אכן הבחינותי)
kiss: תלוי באיזה יום. מחר ומחרתיים אני לא חוזרת לישון. ביום חמישי שוב בטלה מתוקה. אז איזה נשיקות אתה אוהב?
NICE: נשיקות, קטנות על פני, גדולות על פי, שואבות את פיטמותי ומשתמשות בדמיון למטה יותר. ושכחתי שאת עובדת. ומה אם אבוא לבקר, או שמא זה נועז מדי? אולי ביום חמישי?
kiss: ביום חמישי אתה בהחלט מוזמן לבקר
NICE: וואו, חשבתי שאני כה נועז
kiss: אתה נועז באופן מנומס
NICE: אני בעצם נורא ביישן עם נשים
kiss: זה נחמד (הנועזות המנומסת)
NICE: ביישן לפחות בהתחלה, אף פעם איני בטוח שלא אחטוף סטירה (מטאפורית)
kiss: אני מבטיחה קפה ונשיקה
NICE: זה המון :-)
kiss: אתה רואה, אני מתוקה וגם נדיבה. ואני שמחה שמצאנו חן בעינינו, זה משעשע אותי
NICE: גם אותי, אוהב את ההתגרויות, והפלירטוטים האלה. לזה המדיום הזה מצוין
kiss: נכון. אבל זה בעיקר מצוין אם לא מתבאסים מהפגישה
NICE: חושב שאקרא לך  פשוט גלזרמן (ולא אהיה נדוש)
kiss: אגב קפה, אני אוהבת קפוצ'ינו. מה עוד אתה אוהב?
NICE: למעשה איני מפונק במיוחד, וטוב להשאיר דברים לדמיון והיצירתיות
kiss: אני די מפונקת, כפי שאולי כבר קלטת
NICE: נראה שקלטתי, אז מה את אוהבת?
kiss: באיזה ענף?
NICE: הפינוקים?
kiss: כן, אבל האם בפינוקים קולינריים עסקינן?
NICE: לא, עכשיו אני רעב דווקא לפינוקים פיזיולוגיים יותר
kiss: אהה. אני אוהבת המון דברים. בקטע של הפינוקים הפיזיולוגיים יותר פשוט לדעת מה אני לא אוהבת.
NICE: רוצה לספר לי?
kiss: לא אוהבת דיגדוגים ולא אוהבת עיסוקים אנאליים. אני טיפוס לגמרי אוראלי
NICE: עם זה אסתדר כנראה
kiss: תוכל להתאפק לא לדגדג?
NICE: את זה אני אוהב, ועוד רציתי לומר שאת ממש שמרנית (אוכל להתאפק אם תקשרי אותי. סתאאאם)
kiss: LOL  האמת שאני די שמרנית...
NICE: אכן הבחנתי שאת בעצם שמרנית (ואם טובה), חוץ מזה עכשיו כמו ילד טוב אמחק הכל ונלך לישון
kiss: חלומות מתוקים
NICE: גם לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה