יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 6

אל: אורית כרמלי
מאת : דנה גלזרמן
נושא: איזה כיף
תאריך: 15.12.2000

היי אוריתי, מה שלומך? את בטח משתוקקת לשמוע סיפורי ר' (מה יהיה באמת עם זה שאינני מסוגלת לבטא את שמו הגלותי?), ואני לא יכולה לחכות עוד יומיים עד שתהיי כאן.  אז הנה זה בא: שכבתי איתו, והיה כיף גדול. הוא מאוד שונה מאיתן, היזיז הוותיק שלי, אבל לא היתה לי כל בעיה להתרגל אליו מיד. הכי כיף להתנשק איתו, את יודעת כמה אני מתה על נשיקות, והנשיקות שלנו ממיסות ממש. אבל גם כל השאר היה כיף גדול. קצת התביישתי בהתחלה, כי הוא אמר שאשתו רזה וחתיכה, ואנחנו, כידוע, מהזן העסיסי יותר. אבל כפי שאת יכולה לתאר לעצמך, מהר מאוד התגברתי. הוא מאהב קשוב, המגע שלו מאוד נעים לי, ואני אוהבת את הריח שלו.
החלטנו לקרוא לביתי הקטן "האי הבודד", או בקיצור "האי". בו נתבודד מהעולם כולו לשעות גנובות ומתוקות. עוד מעט את מגיעה, אני כבר לא יכולה לחכות. אולי אפילו אפגיש ביניכם?
נשיקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה