יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 7

15.12.2000

NICE: ערב טוב יקירתי
kiss: היי, מה שלומך?
NICE: לא רע. מאזין לרדיו 88  ונזכר בהיום בבוקר
kiss: בטח במשך היום לא היה לך זמן להיזכר
NICE: פה ושם, אבל לא ממש לשחזר
kiss: לי דווקא היה זמן
NICE: מעונינת לפרט?
kiss: כאן המקום לווידוי: אני נמנית עם אלה שמפנטזות אחורה, לא קדימה. אגב, הטלוויזיה עכשיו דלוקה לידי ואני רואה "סקס והעיר הגדולה". אני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת
NICE: את במיטה, רואה סקס והעיר הגדולה ומפנטזת. מה רע?
kiss: לא, אני לא במיטה, אבל הייתי במיטה הרבה היום. היה אינסטנט ריפליי
NICE: מה זה אינסטנט ריפליי?
kiss: אני יודעת שאתה לא רואה ספורט בטלוויזיה, אבל בכל זאת
NICE: אני מבין את המונח, אבל בהקשר שלנו?
kiss: אהה. טוב, בהקשר שלנו זה כך: נשארתי במיטה, מכוסה, ושיחזרתי את הכיף שהיה קודם, בראש
NICE: אז מה את אוהבת מאוד?
kiss: אהוב עלי מה שעשינו, ועוד דברים. אני מניחה שנגלה, אם נתמיד, מה אנחנו אוהבים
NICE: טוב, תפרטי לי במעשים על ארוחת צהריים בשבוע הבא? התמדה היא תכונה מאוד חשובה בלימודים
kiss: נכון. אם כי הצלחנו יפה מאוד כבר בשיעור הראשון. לא הבנתי את ההצעה לגבי השבוע הבא
NICE: אנחנו תלמידים מוכשרים וחרוצים. אגב מה למדת בחייך? (ההצעה: ארוחת צהריים במיטתך?)
kiss: ספרות אנגלית, בלשנות, מתורגמנות. ארוחת צהריים במיטתי אפשרית בהחלט. אולי לא יהיו לך פקקי תנועה בשעת הצהריים
NICE: אצטרך לבחון אותך, אני דווקא לא רע בספרות אנגלית, בעיקר שירה
 (ונכון בעניין הפקקים)
kiss: בחרתי בזה מפני שהנחתי שלא אצטרך להתאמץ בכלל. רק לקרוא ולכתוב. וכך אכן היה. אגב, קראתי היום את הסיפור של ההומו בכתב העת הספרותי שהבאת לי. יש שם קטע שדי הדהים אותי
NICE: איזה קטע?
kiss: אתה לא יודע? מה, יכול להיות שזה לא כל כך נדיר?
NICE: היו כמה קטעים כאלה
kiss: אני מתכוונת שהוא ליקק את עצמו
NICE: כן, זה די מעניין. אני חושב שבנעוריי ניסיתי דבר דומה, אבל מעולם לא הצלחתי להגיע
kiss: אולי כולם מנסים? אני צריכה באמת לברר. אני טעמתי אותי, בטח, אבל לא הייתי צריכה לעשות אקרובטיקה בשביל זה
NICE: אולי כולם מנסים, מה את צריכה לברר?
kiss: או שאולי לא בעצם לא סיקרן אותו הטעם, אלא הוא ממש רצה למצוץ לעצמו
NICE: הוא רצה למצוץ לעצמו
kiss: אולי תכתוב סיפור על הפעם הראשונה שלך
NICE: עם עצמי או עם אשה?
kiss: הפעם הראשונה עם אשה. בעצם, שניהם מעניינים. אם כי אני מניחה שעם עצמך זה לא ממש סיפור, אלא פיסקה
NICE: הפעם הראשונה עם עצמי הייתה באמבטיה בצפון תל אביב, עם המורה לאנגלית
kiss: פינטזת על המורה לאנגלית?
NICE: תודה רבה... פרוסט כתב פיסקה בת שלושים עמודים
kiss: בעקבות הזמן האבוד? ולא התכוונתי להעליב! פשוט הנחתי שזה לא סיפור ארוך, אתה לבד עם עצמך
NICE: כן פינטזתי על המורה לאנגלית. אל תשכחי שאז לא היתה טלויזיה, ומגזינים פרועים מעט, ובטח לא אצל הוריי. ולא נעלבתי, את משעשעת אותי ומעירה בי בלוטות שונות
kiss: (שמחה לשעשע אותך ולעורר אותך, אם כי לא אני אהנה מההתעוררות הזאת, אלא אשתך.... ). גם לי יש סיפור בהקשר הזה.
NICE: ספרי ספרי (נראה שאף אחת לא תהנה, מקסימום אני עם עצמי)
kiss: הפעם הראשונה היתה דווקא בסלון הפולני של סבתא שלי, בזמן קריאת חוברת ישנה של "רימון"
NICE: בת כמה היית, ומה זה רימון?
kiss: היה שם משהו סקסי, איכשהו (טקסט, לא תמונה) והתחיל תהליך של התחככות מענגת
NICE: את אוהבת את המילה התחככות
kiss: לא זוכרת בת כמה הייתי, אבל רימון זה היה מגזין כזה, שסבתא וסבא שלי כרכו. כמו "דבר השבוע" , אבל יותר נועז. אחר כך כבר חיפשתי מיוזמתי חומרים כאלה
NICE: בכיף הייתי מתחכך איתך עכשיו. אז איך נמשכה ההתחככות ההיא, ידעת מה קורה?
ומה נהגת לקרוא לשם כך?
kiss: היא נגמרה בעונג גדול, כמובן, כבר בפעם הראשונה. אתה תצחק, אבל קראתי פטריק קים, הרולד רובינס וכאלה
NICE: הרולד רובינס גם אני זוכר. את פטריק קים לא אהבתי
kiss: "ידיו המסוקסות חפנו את פטמותיה המזדקרות" וכאלה. אגב, העניין הזה גרם התנייה מסוימת, שלקח לי זמן להשתחרר ממנה
NICE: מה הפוזה הספציפית?
kiss: הפוזה של הקריאה - שכיבה על הבטן. מה ששינה את זה היה המחשב, בעצם. הרי לא יכולתי לעזוב את המסך וללכת למיטה באמצע... (סתם הגיג קטן  על הרגלי עינוג עצמי וטכנולוגיה)
NICE: יש לנו עוד הרבה מה ללמוד על עצמנו
kiss: אני אוהבת את ההתוודעות הזאת. בגלל זה אני לא בנויה לסטוצים
NICE: ועם הגברים הצעירים שסיפרת לי עליהם? (אני חושב שהבנתי שאינך בנויה לסטוצים). אגב, השיחה הזו מחרמנת אותי
kiss: היו רק  שני צעירים. אחד בן 20 לפני שנתיים בערך ואחד בן 26, השנה (כן, גם אני לא לגמרי נשארת אדישה)
NICE: היה נעים איתם?
kiss: הצעיר יותר ממש היה חבר שלי כזה, כמה חודשים, בחופשותיו מהצבא. בחור גאון, גבוה וחסון, שהיה מאוהב בי (ואולי גם אני קצת בו) למשך תקופה. זה של השנה היה סתם טוי-בוי ונמאס ממש מהר. אגב, אני שמחה שהכרתי אותך
NICE: מה, אנחנו נפרדים?
kiss: קבל תיקון: אני שמחה שאנחנו מכירים
NICE: אני שמח מאוד. אני חושב שמצאתי חברה חדשה, ואם עושים סקס מדי פעם - יהיה נפלא
kiss: כן, זה שילוב מאוד נחמד. מה שהרופא רשם
NICE: למעשה, הייתי עושה זאת אפילו עכשיו
kiss: איך?
NICE: אני יכול ללטף אותך במלים, ללקק אותך בהברות, לחדור לתוכך במבע
kiss: אני מתארת לעצמי שאתה יכול לעשות זאת היטב, מבחינת אוצר המילים, הדמיון , הקול הנעים, ועכשיו גם קצת היכרות איתי. אבל התכוונתי ללוגיסטיקה (וזה היה משפט מאוד יפה שכתבת)
NICE: איני מבין, לוגיסטיקה?
kiss: כן, איך תדבר איתי? או שהתכוונת בכתיבה, סייבר סקס?
NICE: תודה, קצת קיטשי, אבל אפקטיבי. עשיתי לכמה נשים כאן טוב במילים מעין אלה. עכשיו בכתיבה, מחר מי ישורנו?
kiss: (וזה היה משפט שפחות מצא חן בעיניי, עם הנשים ההן. לא ברור למה)
NICE: מצטער, לא הייתי צריך לומר זאת. גם אני לא אהבתי זאת, זה זול, אבל זה בעצם סייבר לא?
kiss: לא תמיד, לא בהכרח. ואני שומעת עכשיו את רשימת השירים שלי בנגן של המחשב
NICE: לא יודע. גברת אחת הודתה לי אחר כך מאוד, והיה די מרגש. אבל בעצמי לא גמרתי.
חבל שאיני שומע את השירים שלך יחד איתך, באותה פוזיציה כמו בבוקר באי הבודד. השירים האלה (קליפורניה החולמת, למשל) יהיו תמיד קשורים לשעות הנעימות (טוב, עוד לא ממש שעות) שבילינו יחדיו
kiss: אני לא עושה סייבר סקס סתם. אמנם במסגרת הזאת התנסיתי קצת בדברים שאי אפשר לעשות במציאות, אבל עקרונית אני מתייחסת לזה די דומה לאמיתי
NICE: מה למשל אי אפשר לעשות במציאות?
kiss: נו, אפשר לעשות, אבל אני לא אעשה. כמו שסיפרתי לך בטלפון על החבר ההוא מפלורידה, שראיתי אותו בווידאו בנטמיטינג וביקשתי ממנו שיעשה כל מיני דברים. ריקוד חשפנות, למשל. זה היה מדליק
NICE: הבנתי. אז מה, נפגש מחר בטלפון?
kiss:  תתקשר, אז נפגש בטלפון
NICE: אתקשר אליך למיטה מחר. אני חושב שאפרוש עכשיו, עוד מעט בית ספר
kiss: טוב
NICE: לילה
kiss: נשיקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה