יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ונשוי? 9

16.12.2000

NICE: היי, קראתי את השיר ששלחת לי בדוא"ל. אן סקסטון נפלאה, וכך גם את. חוץ מזה האנגלית שלך מדהימה. אני שתוי מכדי לקרוא את השיר ברצינות, אבל נדבר עוד על הגברת סקסטון
kiss: חברתי אורית הגיעה סופסוף מניו יורק, ואנחנו מתכוונות לצאת הערב לפאב. דווקא בא לי להתבסם קמעה
NICE: אנחנו כבר מבוסמים יותר מקמעה. אינך מתנגדת לכך שטוב לי גם עם אשתי?
kiss: לא, מה פתאום, אשתך היא אשתך והיא נתון
NICE: נפלא, אני מוזר?
kiss: אתה מוזר? איזו מין שאלה זאת?
NICE: שאני יכול לאהוב יותר מאשה אחת? שתיתי עראק (אני פלסטיני), לא לקחת אותי עכשיו יותר מדי ברצינות
kiss: אתה לא מוזר, ידוע לי על גברים שמסוגלים לכך. אולי זו אהבה אחרת, או שזה כמו אהבה לילדים. אני תמיד אוהבת מישהו אחד בכל פעם. לא סובלת את הטעם של האניס. טעים לך?
NICE: למדתי לשתות עראק מסבא שלי ממאה שערים. החסידים שתו זאת, היות ולא יצרו כאן וודקה
kiss: הייתי מחוברת לפנות ערב ולא כיביתי את הרדאר של האודיגו. יש המון חרמנים ביום שישי בערב (לא ידעתי שאתה ממשפחה דתית)
NICE: כן יום שישי, גם אני חרמן, עשינו אהבה אחר הצהריים, ומן הסתם נעשה שוב
kiss: ואני אסתפק בתחליפים
NICE: צר לי שתיאלצי להסתפק בתחליפים, חבל שאיננו יכולים כולנו יחד (אספר לך בטלפון או בדואר, הקשר שלי ליהדות הוא מורכב ביותר. אני רב חילוני)
kiss: וואלה. אתה איש מעניין
תודה, גם את. הראש הפתוח הוא ששומר על נעוריי
kiss: הצ'אט ההוא ששלחת לי, זה היה התכתבות עם אשה אחת, או עם שתיים?
NICE: שתי נשים. אח"כ כבר לא היה לי נעים לשמור. מדהים כיצד הן משתחררות במדיום הזה, נשים רגילות שפוגשים כל יום
kiss: אני מצד אחד רוצה לשאול, מצד שני רוצה לשכוח שקראתי את זה
NICE: את יכולה לשאול, אבל אני אצא בקרוב, אז תנסחי הכל יפה בדוא"ל
kiss: אתה חמוד. להתראות. אני אשתה אחת גם בשבילך
NICE: מת על מחמאות. יאללה אני הולך לאכול, אחשוב עליך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה